کد خبر : 204411
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 15:00
-

صمیمی از لحاظ ذهنی آماده نیست

افضل: تیم‌های لیگ یکی ما هم قوی‌تر از آمریکا هستند / با از کارافتادن راس‌مان ،برنامه‌ای برای حمله نداریم/ ناظم الشریعه بیشتر روی بدنسازی کار کرده است

افضل: تیم‌های لیگ یکی ما هم قوی‌تر از آمریکا هستند / با از کارافتادن راس‌مان ،برنامه‌ای برای حمله نداریم/ ناظم الشریعه بیشتر روی بدنسازی کار کرده است

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی باید برای هر بازی برنامه داشته باشد در غیر این صورت کارش در ادامه راه سخت خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کارشناس فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی باید برای هر بازی برنامه داشته باشد در غیر این صورت کارش در ادامه راه سخت خواهد بود.

علیرضا افضل در خصوص پیروزی ۴ بر ۲ تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی داریم که چند سال است کنار یکدیگر هستند. همین موضوع توقعات را بالا برده و تیم ملی باید خیلی بهتر از این کار کند. آمریکا اصلاً جایگاهی در فوتسال ندارد و تیم‌های لیگ یکی ما هم قوی‌تر از آمریکا هستند.

وی افزود: آمریکا نمی‌توانست ۴ پاس متوالی به هم بدهد اما آنقدر بد بودیم که آنها جسارت پیدا کردند به سمت دروازه ما بیایند. نباید اجازه دهیم تیم‌هایی مانند آمریکا که ضعیف‌تر از تیم‌های دسته اولی ایران هستند، مقابل ما «پاورپلی» کرده و با ۵ بازیکن به سمت دروازه ما حمله کنند. در بازی با صربستان هم تیم ما آنطور که باید؛ نبود. باید از تیم ملی حمایت کنیم ولی به عنوان یک مربی نگران هستم. باید بدانیم هیچ تیمی ضعیف نیست و همه کشورها برای بقا در مسابقات می‌جنگند.

این مربی تصریح کرد: هدف و نوع بازی ما در هشت سال قبل این بود که سه نفر عقب توپ را به بازیکنان راس می‌ رساندند و سپس به حمله اضافه می‌شدند، اما آمریکا از نیمه زمین خود دفاع می‌کرد و همین موضوع باعث شده بود نتوانیم به هدف‌مان برسیم.

افضل در واکنش به این موضوع که به نظرش تیم ملی می‌تواند موفقیت‌ دوره قبل را تکرار کند یا خیر؟ گفت: ناظم‌الشریعه از لیگ برتر انتقاد می‌کند اما خودش سه ماه وقت داشت تا با تیم ملی کار کند که بیشتر روی مسائل بدنی کار کرده است. وقتی بازیکن راس‌مان از کار می‌افتد دیگر برنامه‌ای برای حمله نداریم. الان وقت تخریب نیست اما نقاط ضعف‌مان را می‌گوییم تا شاید کادرفنی از آن استفاده کند و برای بازی های بعد برطرف شود. نباید بازیکنی مانند صمیمی به لحاظ ذهنی آنقدر ناآماده باشد که توپ را بیرون محوطه جریمه بگیرد. تاکنون چنین اشتباهی از او ندیده بودم. این یعنی بازیکن از لحاظ ذهنی آماده نیست. باید برای هر بازی برنامه داشته باشیم اما اگر بخواهیم همین طور پیش برویم کارمان سخت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.