کد خبر : 204343
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 10:06
-

جاوید: با این شیوه در ادامه جام جهانی بازی کنیم مجازات سختی می شویم

جاوید: با این شیوه در ادامه جام جهانی بازی کنیم مجازات سختی می شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر در بازی های آینده به این شیوه بازی کنیم مجازات خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب پیروزی ایران مقابل آمریکا گفت: با وجود اینکه بازی را بردیم اما فکر می کنم بازی جالبی  از سوی ایران شاهد نبودیم. توقع زیادی از تیم ایران هست اما همه دیدند صربستان تیم شایسته ای بود و جلوی آرژانتین نشان داد که از تیم های خوب این جام است.

وی افزود: ایران در دو بازی آن چیزی که شایسته فوتسال ما بود را به طور کامل نشان ندادیم و اگر قرار باشد در بازی های بعدی با این کیفیت بازی کنیم مجازات سختی خواهیم شد و صعود نمی کنیم.

جاوید با بیان اینکه باید در ادامه رقابت ها بهتر از این ظاهر شویم تاکید کرد: شش امتیاز گرفتیم اما کیفیت واقعی را نشان ندادیم.امیدواریم از بازی با آرژانتین شروع بهتری برای ادامه مسابقات داشته باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد اینکه آیا استراتژی ایران دوم شدن در گروه است تا در مسیر ساده تری قرار بگیرد گفت: در مورد دوم شدن در گروه کسی صحبتی با ما نکرده که هدفمان این است که سرگروه بالا برویم یا دوم. ما منتظر هستیم ببینیم که استراتژی کادرفنی چه چیزی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

این تیم ملى نیست دورهمى ناظم الشریعه و رفقا هست که انگار رفتند خوش گذرانى!!! یک مشت بازیکن پیر و فرسوده بردند جام جهانى نه تاکتیک دارند نه دوندگى دارند اگر بازى با امریکا فقط دوندگى داشتیم با اختلاف ١٠ گل برنده میشدیم ناظم الشریعه ترسو و بى سواد تایم اوت گرفت بلد نبود حرف فنى بزنه !!! بعد از تایم اوت امریکا بهتر از ایران بازى کرد یعنى اونا از تایم اوت استفاده کردند !! واقعا از این تیم پیر و ترسو حالم بهم خورد

نام شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

ناظم الشریعه ترسو و بوسواد اصلا برنامه اى نداره که به شما ها بگه میخواد چکار کنه ؟! تیم اصلا به حال خودش رها شده اى کاش ۴ تا جوان با خودتون میبردید