کد خبر : 204417
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 15:10
-

برای قهرمانی آمده‌ایم

سنگ سفیدی: در برابر آمریکا خوب بازی نکردیم / بازیکنان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند/ توقع قهرمانی از تیم ملی بحق است!

سنگ سفیدی: در برابر آمریکا خوب بازی نکردیم / بازیکنان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند/ توقع قهرمانی از تیم ملی بحق است!

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت که در دیدار شب گذشته، تیم ملی آمریکا را دست کم گرفته بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت که در دیدار شب گذشته، تیم ملی آمریکا را دست کم گرفته بودند.

محمدرضا سنگ سفیدی درباره پیروزی ۴ بر ۲ تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: در این بازی اصلاً خوب نبودیم و روز خوب ما نبود. آمریکا ۱۱ گل از آرژانتین خورده بود و فکر می‌کردیم با تیم دست و پا بسته‌ای روبه‌رو هستیم. خدا را شکر در روزی که خوب بازی نکردیم، پیروز شدیم و به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیدیم. امیدوارم مقابل مقابل آرژانتین همان ایران همیشگی باشیم و بازی خود را به رقیب دیکته و پله پله به سمت قهرمانی حرکت کنیم.

وی در مورد کیفیت تیم ملی آرژانتین، حریف دوشنبه شاگردان ناظم‌الشریعه گفت: آرژانتین تیمی قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی بوده که فقط برای قهرمانی به لیتوانی آمده است. ما هم ایران هستیم و گُلِ بازی‌های مقدماتی جام جهانی خواهد بود. عیار تیم ملی در این بازی مشخص می‌شود و امیدوارم بازی جذابی از آب دربیاید.

ملی‌پوش فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا توقع قهرمانی باعث افزایش فشار روی تیم ملی شده است یا خیر،گفت: توقعات از تیم ملی «به‌حق» بالاست و تیمی خوب و باتجربه داریم. جوانان ما هم تجربه لازم را دارند و برای قهرمانی آمده‌ایم. امیدوارم فشاری که ایجاد شده، مثبت باشد و انتقادات در جهت تخریب نباشد. تیم ملی برای همه ایرانیان است و افتخار آن به نام ایران ثبت می‌شود.

سنگ سفیدی در مورد کارت‌های زرد و قرمز بی‌موردی که بازیکنان ایران دریافت می‌کنند، یادآور شد: این کارت‌ها سهوی بوده و بازی‌ها نزدیک است. داوران روی ایران حساس هستند و بازیکنان ما هم باید  آستانه تحمل خود را بالا ببرند. ان‌شاءالله این مشکل با مدیریت خوب حل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا شنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

ناظم طی این ۶ سالی که مربی بوده بارها مسابقات دوستانه تیم ملی را به بهانه پایین بودن سطح تورنمت ها مثل مسابقات چین یا ضعیف بودن رقبا لغو کرده. یعنی انتظار داره فقط با برزیل و اسپانیا براش مسابقه بذارن؟ نتیجه این شده یک تیم بی کیفیت و ضعیف مثل آمریکا با ضدفوتسال بازی کردن ایران را دچار مشکل کرد. در حالیکه اگر چهارتا بازی با تیمهای ضعیف داشته باشیم هم تمرین گل زنی میشه هم دیگه تو جام جهانی اینجوری دچار مشکل نمیشن. به شدت کند بی انگیزه بی برنامه. وقتی رنک ۵ دنیا هستی قاعدتا ۹۰ درصد تیمها سطحشون از تو پایینتره. فارغ از هر نتیجه ای (حتی قهرمانی) امیدوارم این مربی بعد این مسابقات خدافظی کنه. مربی جسورتر میخواهیم و همینطور نفرات جوانتر. این مربی از نظر تفکری (در مورد مسابقات دوستانه) و همینطور قانع بودن به بردهای کم گل و بی اثر در حد فوتسال ما نیست. نظر من همینه حتی اگر فینالیست هم بشیم این سبک بازی چیزی نیست که جذاب باشه در بعد نتایج هم ما انتظار بردهای پرگل داریم. نه مقابل تیمهای برتر ولی حداقل مقابل این تیمهای به قول خودش ضعیف اینجور دست و پا بسته و بی کیفیت قابل قبول نیست.

نام یکشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۳۲

یکى از بازیکنان بى اخلاق خود سنگ سفیدى هست حالا میگه آستانه تحمل رو ببریم بالااااا تو اگر لالایى بلدى براى خودت بخووون !!!! تیم ایران تا اینجا بى اخلاق ترین تیم تاریخ فوتسال ما بوده هر بازى اخراج و کلى کارت زرد داشته حالا این سنگى اومده توصیه اخلاقى میکنه !!! خخخخ