کد خبر : 204392
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 12:47
-

محمدی: قرار نبود در دیدار با آمریکا بازی کنم/اخراج صمیمی درست نبود

محمدی: قرار نبود در دیدار با آمریکا بازی کنم/اخراج صمیمی درست نبود

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال گفت: در دیدار مقابل آمریکا بازیکن اصلی نبودم و قرار بود اگر در نیمه دوم فرصتی به وجود آمد، به زمین بروم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «مسعود محمدی» اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که خدا خواست تا من در جام جهانی بازی کنم. از «سیدمحمد ناظم‌الشریعه» سرمربی و «میشل پطروس» مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال باید تشکر کنم چرا که من یک دوره سخت را گذراندم و آن‌ها در این مدت کمک زیادی به من کردند تا از نظر بدنی و روحی و روانی به شرایط ایده‌آل برسم. 

وی در خصوص حضور خود در دیدار برابر آمریکا بیان کرد: قرار نبود در این دیدار بازی کنم و قرار بود اگر در نیمه دوم فرصتی به وجود آمد، به زمین بروم. «علی‌ صمیمی» در همان ابتدای کار از زمین اخراج شد که به نظر من اخراج او درست نبود اما هر طور که بود این اتفاق رخ داد. با این اتفاق فرصت بازی برای من پیش آمد و توانستم بازی کنم. 

محمدی افزود: جا دارد از صمیمی نیز تشکر کنم چرا که او در این چند سال چیزهای زیادی به من یاد داد و کمک بسیار زیادی به من کرد. 

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود و امیدوارم پیروزی‌هایمان تداوم داشته باشد تا دل مردم را شاد کنیم. باید ببینیم خدا چه سرنوشتی را برای ما رقم می‌زند و تا کجا پیش خواهیم رفت.      

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد یکشنبه , ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

نمی دانیم چرا سپهر محمدی رابه جای صمیمی نگذاشتند ،چون او این دوتا گل را حداقل یکیش را نمی خورد.