کد خبر : 204409
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 14:14
-

نظری: نیمکت تیم ملی باید به بازیکنان آرامش بیشتری دهد/ برزیل و اسپانیا نسبت به دوره‌های قبل ضعیف‌تر شده‌اند

نظری: نیمکت تیم ملی باید به بازیکنان آرامش بیشتری دهد/ برزیل و اسپانیا نسبت به دوره‌های قبل ضعیف‌تر شده‌اند

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره عملکرد ملی پوشان در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره عملکرد ملی پوشان در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: اگر بخواهیم از اول تورنمنت بازی‌های جام جهانی را مورد ارزیابی قرار دهیم، بازی با صربستان کمی سخت بود. به خاطر اینکه صرب‌ها بازی فیزیکی انجام می‌دادند کار ما را در برابر خودشان سخت کرده بودند. با توجه به اینکه صربستان نسبت به آمریکا قوی‌تر بود تا حدودی جای دفاع از نحوه بازی تیم ملی وجود داشت، اما در دیدار با آمریکا خوب بازی نکردیم، شاید دلیل آن هم به این خاطر باشد که بازیکنانمان به واسطه اینکه آن‌ها ضعیف‌ترین تیم گروه هستند، آمریکایی‌ها را دست کم گرفته و فکر می‌کردند که کار آسان تری برابر این تیم خواهند داشت.

عیار واقعی تیم ملی فوتسال در بازی با آرژانتین مشخص خواهد شد

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال افزود: به هر حال آمریکا تیمی نبود که بخواهد مقابل بازیکنان ما قد علم کند، اما هر چه از زمان بازی گذشت کار برای ما سخت‌تر شد. خدا را شکر در نهایت موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. به نظر من عیار واقعی تیم ملی بازی با آرژانتین مشخص خواهد شد.

نیمکت تیم ملی باید به بازیکنان آرامش بیشتری دهد

نظری درباره عملکرد ضعیف تیم ملی و اینکه آیا در بازی با آرژانتین با مشکل مواجه خواهیم شد بیان داشت: شرایط هر بازی با بازی دیگر فرق می‌کند. بازیکنان تیم ملی در ۲ دیداری که انجام دادند کمی عصبی بازی کردند. به نظر من نیمکت تیم ملی باید به بازیکنان داخل زمین آرامش بیشتری دهد، زیرا مسابقات جام جهانی به اندازه خودش حاشیه دارد و فضای سنگینی در این بازی‌ها حاکم است. اگر نیمکت تیم ملی آرامش داشته باشد قطعا در بازی‌های آینده راحت‌تر بازی خواهیم کرد.

عصبی بودن بازیکنان در شخصیت تیم ملی فوتسال ایران نیست

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: در بازی با صربستان نیمکت تیم ملی آرامش نداشت، اما در بازی با آمریکا وضعیت کمی بهتر شد، اما هنوز بازیکنان به آن خودباوری کامل نرسیده اند. با توجه به اینکه ما در دوره قبل موفق شدیم عنوان سومی جهان را به دست آوریم در این دوره یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آییم. به نظر من عصبی بودن بازیکنان و اعضای کادر فنی در شان و شخصیت تیم ملی فوتسال ایران نیست.

صمیمی یک لحظه دروازه را گم کرد

نظری درباره اخراج علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی کشورمان در بازی با آمریکا نیز گفت: یک اشتباه کاملا سهوی باعث شد صمیمی از بازی اخراج شود. به نظر من این اتفاق طبیعی است و برای خود من هم در شرایط سخت‌تر از این رخ داده است. به اعتقاد من صمیمی حواسش به خط نبود و یک لحظه دروزاه را گم کرد و همین موضوع باعث شد داور او را از زمین اخراج کند. به نظر من کادر فنی می‌توانست در بازی با آمریکا به چند نفر از بازیکنانمان مثل عیلرضا صمیمی، احمد اسماعیل پور، محمد رضا سنگ سفیدی و علی اضغر حسن زاده استراحت دهد تا با آمادگی خوبی به مصاف آرژانتین می‌رفتیم.

تیمی در جام جهانی موفق است که ذهن بزرگی داشته باشد

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا بازی با آرژانتین، اسپانیا و پرتغال باعث شده بازیکنانمان حریفان خود را دست کم بگیرند بیان کرد: قطعا ذهنیت بازیکنان ما از روز اول جام جهانی بازی با آرژانتین بوده است و خواه ناخواه باعث می‌شود که بازی‌های آسان را نادیده بگیرند. به هر حال وقتی کار ساده تری داشته باشید قطعا آن تمرکز کافی در تیم وجود نخواهد داشت. در کل مسابقات جام جهانی میدان بزرگی است و تیمی در این بازی‌ها نتیجه می‌گیرد که همه بازی‌ها را مثل فینال ببیند. همچنین به نظر من تیمی می‌تواند قهرمان شود که ذهن بزرگی داشته باشد.

برزیل و اسپانیا نسبت به دوره‌های قبل ضعیف‌تر شده اند

نظری درباره سطح مسابقات جام جهانی نسبت به دوره‌های قبل نیز گفت: به نظر من سطح مسابقات نسبت به دوره‌های قبل ضعیف‌تر شده است. من وقتی بازی آخر برزیل و اسپانیا را برابر حریفانشان مشاهده کردم، احساس می‌کنم این ۲ تیم هم از لحاظ فنی و کیفی ضعیف شده اند و مانند دوره‌های گذشته نیستند. این برای ما جای امیدواری دارد، زیرا ۹ نفر از بازیکنان فعلی ما در دوره قبل جام جهانی حضور داشتند و به نظر من می‌توانیم در این دوره نتیجه  خیلی بهتری کسب کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.