کد خبر : 204337
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 2:36
-

صمیمی در گفتگو با Fut5al :

هنوز در شوک هستم و عذرخواهی می‌کنم/ حرص خوردم، اولین کارت قرمز ملی‌ام الکی بود/ صربستان- آرژانتین خیلی چیزها را ثابت کرد

هنوز در شوک هستم و عذرخواهی می‌کنم/ حرص خوردم، اولین کارت قرمز ملی‌ام الکی بود/ صربستان- آرژانتین خیلی چیزها را ثابت کرد

علیرضا صمیمی در خصوص اتفاقات دیدار ایران و آمریکا به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی گلر ششدانگ تیم‌ملی فوتسال ایران با اشتباهی سهوی و محاسباتی در لمس توپ خارج از محوطه در دیدار با آمریکا اخراج شد. او که همچنان تحت‌تاثیر این اتفاق بود در گفتگو با Fut5al گفت: ابتدا باید از همه اهالی فوتسال و مردم عزیز ایران بابت این اخراج عذرخواهی کنم. شاید چنین اشتباهی برای خیلی از گلرهای بزرگ دنیا هم پیش آمده اما من خیلی ناراحتم چون یک اشتباه محاسباتی کوچک من باعث ۴نفره شدن تیم و گل اول حریف شد.

او افزود: انصافا خیلی حرص خوردم چون جدای از هر چیزی، اولین کارت قرمز عمرم را هم الکی گرفتم و شاید ۱۰سانتیمتر زیاد آوردم که توپ را بیرون خط لمس کردم. شاید میان گرفتن توپ و خروج از محوطه دودل شدم و همین باعث آن اشتباه محاسباتی شد اما در رختکن با شهامت از همه عذرخواهی کردم و انشاالله از مرحله حذفی حتما این کارت قرمز را جبران می‌کنم و دوباره باعث غرور هم‌وطنانم خواهم شد.

صمیمی با بیان اینکه در جام‌جهانی نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت، متذکر شد: به نظرم پیروزی نزدیک آرژانتین مقابل صربستانی که ما بردیم خیلی چیزها را ثابت کرد. صربستان ابتدا پیش افتاد و شاید اگر بازیکنشان اخراج نمی‌شد کار آرژانتین گره می‌خورد. آمریکا هم حریف دست و پا بسته‌ای نبود و اینکه گفته شد بازیکن آمریکا پیک موتوری بوده و کارگر بوده و … دلیلی بر اینکه در جام‌جهانی ضعیف ظاهر شوند نبود، ما هم بازیکن داریم که کارمند باشد.

او تاکید کرد: به هر حال آمریکا هم دوم کونکاکاف شده و به جام‌جهانی صعود کرده، بنابراین تیمی نبود که با گل یا پوچ به لیتوانی آمده باشد و باید فلان تعداد گل بخورد. ولیکن اعتقاد دارم تیم‌ملی ما اگر داعیه صعود به نیمه‌نهایی و فینال دارد باید با انسجام و قدرت بیشتری بازی کند و بهتر از این‌ها ظاهر شود‌. این تیم پتانسیل زیادی دارد و رفته رفته بهتر می‌شود.

گلر اول تیم‌ملی ایران تصریح کرد: جای نگرانی نیست، قطعا ما بازی به بازی هماهنگ‌تر خواهیم شد همانطور که در جام‌جهانی کلمبیا با باخت مقابل اسپانیا و تساوی با آذربایجان شروع کردیم اما موتور تیم‌ملی ناگهان روشن شد و برزیل را شکست دادیم و تا سومی جهان جلو رفتیم. اینجا هم ما شرایط مان بهتر خواهد شد‌.

علیرضا صمیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: به هواداران تیم‌ملی فوتسال ایران قول می‌دهم انشاالله بعد از بازی با آرژانتین، در دورهای حذفی جوری عمل کنم که تلافی این کارت قرمز را دربیاورم. همه مرا می‌شناسند و می‌دانند که همواره سعی کرده‌ام بهترین بازی خود را برای تیم‌ملی به نمایش بگذارم و انشاالله در مراحل بعدی سربلند مقابل مردم شریف ایران باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.