کد خبر : 204712
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 16:24
-

تقوی: توقعات بوجود آمده از تیم ملی اندکی فراتر از واقعیت ها است

تقوی: توقعات بوجود آمده از تیم ملی اندکی فراتر از واقعیت ها است

سرپرست سابق منصوری در مورد تیم ملی اظهار نظر کرد.

سید اکبر تقوی سرپرست سابق تیم منصوری قرچک با تبریک و خدا قوت به اعضای تیم ملی فوتسال بابت کسب دو پیروزی شیرین در مسابقات جام جهانی لیتوانی که باعث خوشحالی و غرور ملی نزد مردم شده است گفت : باید بپذیریم جام جهانی فوتسال میعادگاه بهترین تیم های جهان است و سطح فنی تیم ها بالا رفته است. کسب نتیجه در این تورنمنت بسیار سخت و دشوار است اما تیم ملی فوتسال ایران جزو بهترین ها و سوم جهان است و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال نیز با تمام وجود جانانه برای موفقیت تیم ملی تلاش می کنند. مردم قدر شناس و ورزشدوست کشور هم با حمایت قلبی و عاطفی خود برای موفقیت تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت و دعا می کنند . 

 وی افزود: باید در اظهار نظرها و مصاحبه ها دقت شود .نباید با بالا بردن سطح توقعات از تیم ملی باعث ایجاد بار روحی و روانی برای تیم ملی بشویم. 

تقوی ادامه داد: اعتقاد دارم بازیکنان تیم ملی گلچین بهترین ها هستند و مطمئن هستم با تلاش و تمرکز بهتر نتایج شایسته کسب خواهند کرد.خدا را شکر به لحاظ تجربه و دوندگی تیم خوبی داریم و با همدلی و کمک اهالی فوتسال فوتسال به آنچه لایق آن است دست خواهد یافت . 

وی اذعان داشت: توقعات بوجود آمده از تیم ملی اندکی فراتر از واقعیت ها است و قرار نیست در جام جهانی با گلهای زیاد حریفان را شکست دهیم‌ همین موضوع می تواند به تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فشار منفی وارد کند. به گل های فراوان امتیاز نخواهند داد بلکه معیار کسب پیروزی است . 

 تقوی با بیان اینکه نتایج بدست آمده در مسابقات جام جهانی نشان دهنده آن است که سطح فنی فوتسال در جهان بالا رفته است تاکید کرد:امیدوارم تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی بازی به بازی شرایط بهتری بدست آورد و ایمان دارم بازی با آرژانتین بسیار متفاوت خواهد بود . از فدراسیون فوتبال و شخص آقای عزبزی خادم بابت حمایت و ارائه امکانات خوب صمیمانه تشکر میکنم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۱۶

فعلا که مقابل آرزانتین گند زدند….افتضاح بازی کردیم