کد خبر : 204724
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 22:55
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

شکست نزدیک تیم‌ملی مقابل قهرمان دوره قبل جام‌جهانی/ چیپ حسن‌زاده تابوی آرژانتین را شکست/ ایران حریف ازبکستان در دور حذفی شد

شکست نزدیک تیم‌ملی مقابل قهرمان دوره قبل جام‌جهانی/ چیپ حسن‌زاده تابوی آرژانتین را شکست/ ایران حریف ازبکستان در دور حذفی شد

تیم‌ملی فوتسال ایران در آخرین بازی دور گروهی مقابل آرژانتین تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین دیدار گروه F رقابت‌های جام‌جهانی لیتوانی تیم‌ملی فوتسال کشورمان امشب در برابر قهرمان دور قبل جام‌جهانی با ترکیب سپهر محمدی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، اصغر حسن‌زاده(کاپیتان) و سعید احمد عباسی کار خود را آغاز کرد.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه که این بازی را با شروعی نهدچندان خوب آغاز کرده بودند در نیمه اول بیش از هر چیز عقب کارکرده و در پرس سنگین آرژانتین بیشتر مشغول دفاع بودند که البته درخشش سپهر محمدی درون دروازه و بی‌دقتی مهاجمان آرژانتین باعث شد تا دروازه ایران در این نیمه گشوده نشود ضمن این که در معدود فرصت‌های به دست آمده نیز ملی‌پوشان کشورمان شمار گل‌های زده ایران را در عدد صفر نگه داشتند. در نیمه زمین مسابقه برای تیم فوتسال کشورمان فقط یک نیمه داشت و کمتر وارده نیمه زمین حریف شد.

نیمه مربیان را آرژانتین بهتر آغاز کرد و در حالی که تیم ملی فوتسال ایران از بازی در نیمه خود قدری جلوتر آمده بود موفق شد دو گل در دقایق ۲۴ و ۲۷ وارد دروازه کشورمان کند.
در روزی که شاید به نظر می‌آمد کادر فنی تیم‌ملی علاقه چندانی به پیروزی نماینده کشورمان در این بازی نداشته باشد سه دقیقه پس از گل دوم آرژانتینی‌ها تیم‌ملی جلو آمده ایران با چیپ زیبای علی اصغر حسن‌زاده موفق به ثبت اولین گل خود مقابل قهرمان دوره قبل جام‌جهانی شد تا هم تابوی آرژانتین شکسته شود و هم اینکه تیم ملی این پس راحت‌تر فوتسال بازی کند و موقعیت های متعددی را بر روی دروازه حریف نامدار خود خلق کند.
تیم ملی فوتسال کشورمان در یک دقیقه مانده به پایان بازی بر روی یک حرکت ایستگاهی و یک تاکتیک گل دوم خود را به ثمر رساند که مورد پذیرش تیم داوری قرار نگرفت پس از این گل ناظم الشریعه درخواست VS کرد اما در نهایت تعجب نتیجه‌ای در بر نداشت. تیم‌ملی کشورمان با وجود این شکست در دقایق پایانی باز هم موقعیت خوبی را توسط جاوید خلق کرد اما به گل نرسید‌. ملی‌پوشان ایران در این لحظات هرگز اقدام به پاورپلی نکردند تا تمایل ایران به کسب عنوان دومی گروه بیشتر مسجل شود و حریف تیم ملی ازبکستان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

با مساوی هم دوم میشدیم مربی انقدر ترسو بود که کاملا روی گل اول مشخص بود عمدا پاسهای اشتباه دادند تا گل بخوریم. بعد هم پاورپلی نکرد تا حداقل با مساوی دوم بشیم. نذر داشت حتما با باخت دوم بشیم. تصور اینکه بردن ازبکستان و قزاقستان با این تیم بی حال و بی کیفیت خیلی آسان است تصور خامیه. احتمال باخت به ازبکستان و قزاقستان وجود داره ولی آقایون از الان خودشونو فینالیست میدونن. امیدوارم فارغ از هر نتیجه ای (حتی قهرمانی) ناظم الشریعه پس از پایان بازیها از سرمربی گری ایران برکنار بشه.

آرش سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

واقعا گل گفتی ناظم شریه واقعا مربی ترسو و نابلدی هستش میتونست با مساوی دوم بشه اما یه باخت به آرژانتین رو توی تاریخ ایران ثبت کرد

پویا دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹

برید بابا ترسوها. ادم همیشه باید بهترین بازیشو رو انجام بده. این نتابج تو تاریخ ثبت میشه.

پویا سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

بردن ارژانتین که چندان انگیزه ای هم برا بازی نداشت. اندازه ی جام گرفتن میارزید. ترسوها. حالا اقای ناظم…. اگه از پس ازبکستان و یا قراقستان احتمالی بر نیای زشته تره یا مثلا جلو بزریل یا اسپانبا یا حتی روسیه تو یک هشتم حذف شیم??