کد خبر : 204602
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 8:14
-

تغییرات در فوتسال حس می‌شود

عباسی: برای اولین بار با دو برد پشت هم ، صعود کردیم / رسیدن به دروازه آرژانتین کار مشکلی است

عباسی: برای اولین بار با دو برد پشت هم ، صعود کردیم / رسیدن به دروازه آرژانتین کار مشکلی است

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: نخستین چیزی که می‌خواستیم صعود از مرحله گروهی بود، که به آن رسیدیم و تمرکز را روی بازی حذفی گذاشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: نخستین چیزی که می‌خواستیم صعود از مرحله گروهی بود، که به آن رسیدیم و تمرکز را روی بازی حذفی گذاشتیم. اولین دوره‌ای است که تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی پشت سرهم از گروه صعود می‌کند و این حس خوبی دارد.

سعید احمد عباسی در رابطه بازی تیم ملی فوتسال ایران با آمریکا اظهار کرد: همه فکر می‌کردند بازی آسانی پیش رو داریم ولی این طور نبود، در جام جهانی بازی آسان وجود ندارد و تیم آمریکا از نظر بدنی خوب بود. با توجه به اینکه این تیم در بازی قبل با نتیجه سنگینی از آمریکا شکست خورده بود، ایران را آنالیز کردند و بازی پر فشاری انجام دادند. اول بازی بدشانسی آوردیم و دروازه‌بان اصلی تیم علیرضا صمیمی را از دست دادیم که سه‌نفره شدیم، گل خوردیم و بازی سخت شد ولی تجربه بازیکنان ایرانی بیشتر از انگیزه تیم ملی آمریکا بود و موفق شدیم سه بر یک پیش بیفتیم.

وی ادامه داد: بازی طبق یک تعادلی پیش می‌رفت، توپ‌های ما وارد دروازه آمریکا نشد و دقایق آخر بازی گل دریافت کردیم که بازی حساس شد، اما گل چهارم را زدیم و صعود کردیم. جز تیم‌هایی که به مرحله بعد صعود کردند هستیم، به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و سعی داریم مصدومان را برای بازی با آرژانتین برسانیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه بازی دوم بود و باید بهتر بازی می‌کردیم، تصریح کرد: اخراج علیرضا صمیمی در اوایل بازی در روند تیم تأثیر گذار بود زیرا در بازی با صربستان عملکرد چشمگیری داشت و مانع گلزنی تیم حریف می‌شد، دو دروازه‌بان خوب دیگر داریم که می‌توانند در بازی با آرژانتین جای صمیمی را پر کنند. در بازی مسلم اولاد قباد مصدوم شد و سرمربی تغییراتی ایجاد کرد ولی در کل مهم صعود از گروه بود.

احمد عباسی در خصوص بازی با آرژانتین خاطرنشان کرد: آرژانتین تیم قوی و محکمی است که در دفاع عملکرد خوبی دارند و رسیدن به دروازه این تیم کار مشکلی است، دوره قبل جام جهانی خوب دفاع کردند و کم گل خوردند و به قهرمانی رسیدند ولی ما هم تیم اول آسیا و تیم سوم دوره قبل جام جهانی هستیم که می‌خواهیم جلوی آرژانتین بجنگیم و باقدرت بازی کنیم.

وی اضافه کرد: نخستین چیزی که می‌خواستیم صعود از مرحله گروهی بود، که به آن رسیدیم و تمرکز را روی بازی حذفی گذاشتیم. اولین دوره‌ای است که تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی پشت سرهم از گروه صعود می‌کند و این حس خوبی دارد.

بازیکن تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه از مردم می‌خواهیم ما را دعا کنند، گفت: امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت دل مردم را شاد کنیم و پرچم ایران را بالا ببریم. از زمانی که عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شده، تغییرات در فوتسال حس می‌شود که از او تشکر می‌کنم و امیدوارم همانطور که فوتسال ایران از نظر فنی رو به جلو می‌رود از نظر کیفیت، سخت افزار و امکانات هم پیشرفت کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۵

یکى به این عباسى بگه این اولین بار در تاریخ هست که آخرین بازى ایران با سر گروه هست خجالت بکشید با این بازى هاى افتضاح دارید از خودتون تعریف میکنى؟!! آخه امریکا تیم بود ؟!! دو تا پاس نمیتونستند بهم بدهند بعد شما داشتید میباختید به امریکا حالا میگى دو تا برد؟! فعلا دورهم خوش بگذرونید تا بازى آرژانتین معلوم میشه چکاره هستید!!