کد خبر : 204699
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 12:56
-

کسب ۶ امتیاز برای تیم ملی قابل تحسین است

عمادی: اکثر ملی پوشان بیش از ده سال در کنار هم هستند / حدس می زنم به فینال صعود می کنیم

عمادی: اکثر ملی پوشان بیش از ده سال در کنار هم هستند / حدس می زنم به فینال صعود می کنیم

پیشکسوت فوتسال گفت: با جسارت و دقت بیشتری به دیدار آرژانتین برویم تا راه پیروزی را بر این تیم پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، پیشکسوت فوتسال گفت: با جسارت و دقت بیشتری به دیدار آرژانتین برویم تا راه پیروزی را بر این تیم پیدا کنیم.

مصطفی عمادی با اشاره به استراتژی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای کسب پیروزی مقابل آرژانتین اظهار کرد: پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی لیتوانی مسیرهای مختلفی برای صعود تیم ملی به مرحله نیمه‌نهایی در نظر گرفته شده بود و از آخرین صحبت‌های ناظم الشریعه مشخص است ایران درصدد صدرنشینی است.

وی با اشاره به دو بازی ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران عنوان کرد: در گام نخست مقابل صربستان خیلی زود به دو گل رسیدیم اما اخراج غیرمنتظره حمید احمدی باعث شد تا برنامه تیم ملی که بر اساس حرکات این بازیکن پیش‌بینی شده بود به هم بریزد. در نتیجه به سختی و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدیم. در گام دوم هم اخراج غیرمنتظره علیرضا صمیمی باعث شد تا آمریکا که در روز نخست ۱۱ بر صفر مغلوب آرژانتین شده بود، بازی متفاوتی را ارائه کند و البته که هدف این تیم هم ارائه نمایش بهتری نسبت به بازی اول بود ولی اخراج دروازه‌بان تیم ملی باعث شد تا حریف با جسارت بیشتری بازی کند. هر چند در پایان این ایران بود که برنده شد.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران در مورد دیدار با آرژانتین بیان کرد: به نظر من سرمربی تیم ملی می‌تواند در این مسابقه به بازیکنان اخطاری و آسیب‌دیده کمتر میدان دهد. البته که استراتژی تیم ملی کسب پیروزی است و میدان دادن به بازیکنان کلیدی کسب برتری را محتمل‌تر می‌کند. بدون شک بازی خیلی سختی در انتظارمان خواهد بود و باید نسبت به بازی‌های قبلی نمایش قابل قبول‌تری ارائه کنیم. شکست آرژانتین با جسارت و دقت بیشتر ممکن است و باید راه پیروزی را بر این تیم پیدا کنیم.

وی فقدان بازی‌های تدارکاتی را بر روند عملکرد تیم ملی فوتسال مؤثر دانست و گفت: انجام نشدن بازی‌های سنگین روی کیفیت تیم ملی تأثیر داشت. البته دیدارهایی در تایلند و پس از آن با بلاروس داشتیم و انتظار می‌رفت در مصاف با صربستان و آمریکا، بازی‌های آسان‌تری را داشته باشیم ولی هر دو تیم عملکرد متفاوتی ارائه و کار را برای تیم ملی دشوار کردند. آنچه مسلم است کسب ۶ امتیاز برای تیم ملی قابل تحسین است و باید در بازی‌های بعدی بهتر هم بازی کنیم.

عمادی ایران را تیم با کیفیتی دانست و یادآور شد: نزدیک به ۸۰ درصد از ملی‌پوشان فوتسال ایران ۱۰ تا ۱۵ سال است در کنار همدیگر بازی کرده و شناخت کافی از شکل بازی یکدیگر دارند. غیر از دوره اخیر مدیریت فدراسیون فوتبال در تمامی ادوار و این دوره به تیم‌های پایه فوتسال توجه شد و شرایط تیم ملی بزرگسالان رشد محسوسی داشت. با رفع آسیب‌دیدگی حسین طیبی و آمادگی بالای احمد اسماعیل‌پور که هنوز به شرایط صددرصد نرسیده، می‌توانیم در بازی‌های باقی مانده بهتر هم بازی کنیم و حدس می‌زنم به جمع چهار تیم پایانی و چه بسا فینال صعود کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.