کد خبر : 204908
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 14:30
-

کشاورز: در جام‌جهانی فوتسال بازی راحت وجود ندارد/کادرفنی تصمیم عاقلانه ای گرفت

کشاورز: در جام‌جهانی فوتسال بازی راحت وجود ندارد/کادرفنی تصمیم عاقلانه ای گرفت

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد این تیم در جام جهانی نظراتش را گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«محمد کشاورز» در خصوص دیدار ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال که با شکست دو بر یک تیم کشورمان، اظهار داشت: در دیدار با آرژانتین همانطور که می‌شد حدس زد، هر دو تیم تمام توان خود را نگذاشته بودند و به نظرم کار منطقی هم همین بود. دو تیم به فکر این بودند که مصدوم و محروم نداشته باشند تا در دیدارهای بعدی با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی فوتسال کشورمان تصمیم عاقلانه‌ای گرفت چرا که با یک باخت خفیف توانستیم مسیر بسیار هموارتری نسبت به دیگر مسیرها داشته باشیم. خیلی نمی‌توان برای این بازی بحث فنی داشته باشیم. انشاالله که این شکست موجب شود تا ما بتوانیم راحت تر به مراحل بالا صعود کنیم. خیلی دوست داشتم تا ایران در بازی اول یا دوم با آرژانتین بازی می‌کرد تا محک بهتری می‌خوردیم.  

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره قدرت تیم ازبکستان بیان کرد: اعتقادم این است که در جام‌جهانی بازی آسان وجود ندارد و همه تیم‌ها در مرحله حذفی با قدرت بازی خواهند کرد. اما  اگر منصفانه بخواهیم به این مسیر نگاه کنیم، ازبکستان بهترین گزینه برای ایران بود. هر چند نمی‌شود این تیم را دست کم گرفت اما اگر خودمان می‌خواستیم انتخاب کنیم، به طور قطع این تیم را انتخاب می‌کردیم. 

کشاورز افزود: این تیم همیشه مقابل ما شکست خورده و تیمی نبوده که ما را آزار دهد. آن‌ها با چندین تیم معتبر اروپایی بازی کردند و برای حضور در جام‌جهانی به خوبی آماده شدند. درخواستم از بازیکنان این است که این تیم را  دست کم نگیرند و برای این دیدار تمرکز کافی داشته باشند. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد تیم قزاقستان نیز گفت: احتمال می‌دهیم که این تیم، تایلند را شکست بدهد و در یک‌چهارم در صورت پیروزی ما برابر ازبکستان، با یکدیگر روبرو شویم. این تیم سه بازیکن تبعه برزیلی دارد و از دروازه‌بان بسیار قوی درون دروازه بهره می‌برد. قزاقستان همیشه در اروپا تیم مطرحی است. امیدوارم این تیم در جام‌جهانی پدیده نشود.   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.