کد خبر : 204957
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 8:55
-

تقی پور:اتحاد و یکپارچگی خوبی میان فوتسالیست‌ها وجود دارد/ تیم ملی را باز هم در بین چهار تیم برتر جام جهانی خواهیم دید

تقی پور:اتحاد و یکپارچگی خوبی میان فوتسالیست‌ها وجود دارد/ تیم ملی را باز هم در بین چهار تیم برتر جام جهانی خواهیم دید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی‌پور، مربی فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال اظهار کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان چه در سطح قاره‌ای و چه در سطح جهانی همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارد و به همین دلیل انتظارات همیشه از این تیم بالاست. به نظر من کسب دو پیروزی و یک باخت در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اسماعیل تقی‌پور، مربی فوتسال، درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال اظهار کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان چه در سطح قاره‌ای و چه در سطح جهانی همیشه حرف‌هایی برای گفتن دارد و به همین دلیل انتظارات همیشه از این تیم بالاست. به نظر من کسب دو پیروزی و یک باخت در مرحله نخست بازی‌ها نشان می‌دهد که تیم عملکرد قابل تاملی داشته است.

او ادامه داد: این‌که برخی معتقد هستند می‌توانستیم مقابل تیم‌های صربستان و آمریکا بهتر از این باشیم را قبول ندارم چون همیشه و در هر تورنمنتی بازی‌های نخست برای همه تیم‌ها دشوار می‌شود ولی با این حال ما موفق شدیم دو پیروزی ارزشمند را به دست بیاوریم.

مربی فوتسال عنوان کرد: خوشبختانه تیم اتحاد و یکپارچگی خوبی دارد. مقابل آرژانتین هم بسیار خوب بازی کردیم و به نظرم چون تیم نمی‌خواست به عنوان تیم اول گروه صعود کند با برنامه‌ریزی بیشتر بازی کرد.

تقی‌پور با اشاره به نتیجه احتمالی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام جهانی گفت: به اعتقاد من تیم رفته رفته بازی‌های بهتری را انجام خواهد داد و با آمادگی و هماهنگی که در تیم می‌بینم احساس می‌کنم باز هم تیم ملی ایران را در بین چهار تیم خواهیم دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.