کد خبر : 205288
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 - 21:44
-

اختصاصی Fut5al ؛

هت‌تریک احمدعباسی با انگشت شکسته پا!/ تشخیص فیزیوتراپیست تیم‌ملی کارساز شد +عکس

هت‌تریک احمدعباسی با انگشت شکسته پا!/ تشخیص فیزیوتراپیست تیم‌ملی کارساز شد +عکس

سعید احمدعباسی با وجود شکستگی واضح شست پا در تمرینات دو روز قبل تیم‌ملی، موفق به هت‌تریک مقابل ازبکستان شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی‌که در تمرین دو روز قبل تیم‌ملی پیش از رویارویی با ازبکستان، برخورد نوک پای احمد عباسی به زمین باعث درد شدید و اعزام او به بیمارستان شد، طبق عکسی که از پای او گرفته شد شکستگی در شصت پای او محرز و بلافاصله از سوی پزشک ببمارستان، این ناحیه از پای او گچ گرفته شد‌.

در شرایطی که کادر فنی تیم‌ملی فوتسال ایران با این اتفاق قید عباسی را برای همراهی تیم زده بود، پزشکی تیم‌ملی با تجربه ارزنده فیزیوتراپ خود اقدامی کرد که امشب تاثیرش را برابر ازبکستان نشان داد.

میثم شیرزاد که سال‌ها در تیم‌ملی فوتسال تجربه کار با بازیکنان را دارد، شکستگی انگشت شصت پای سعید احمدعباسی را مصدومیت کهنه و رایج فوتسالیست‌ها تشخیص داده و با باز کردن گچ و تیپ کردن آن باعث شد تا این بازیکن بدون دردسر برابر ازبکستان از دقیقه اول به میدان برود‌. بنا به این تشخیص درد پای شماره۹ ایران ضرب دیدگی ناخن عنوان شده و با برطرف شدن درد آن در روز گذشته، احمد عباسی عصای دست کادرفنی مقابل ازبکستانی‌ها شد.

سعید احمدعباسی که به خوبی از این تشخیص سود برده بود و سه گل در یک شب برای تیم‌ملی در جام‌جهانی به نام خود به ثبت رسانده بود در اولین شادی پس از گل اولش در نهایت به سمت میثم شیرزاد آمده و او را تنگ در آغوش گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین جمعه , ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

اکثر بازیکنان جوان خوب بازی کردند افسوس که این مربی ما خیلی محافظه کار است