کد خبر : 205393
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 13:01
-

/با جام‌جهانی2021/

مسلم اولادقباد جادوگر جدید تیم‌ملی/ کاپیتان تیم‌ملی دانش‌آموزی، رضا حیدریان جدید ایران!

مسلم اولادقباد جادوگر جدید تیم‌ملی/ کاپیتان تیم‌ملی دانش‌آموزی، رضا حیدریان جدید ایران!

مسلم اولاد قباد در بازی با ازبکستان بخشی از قابلیت‌های فردی خود را به رخ فوتسال جهان کشید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مسابقات دانش‌آموزان کشور در سال۲۰۱۲، تیم دانش‌آموزی استان لرستان به کاپیتانی مسلم اولاد قباد، ستاره‌ای ۱۸ساله را به فوتسال ایران معرفی کرد که روز گذشته در برابر دوربین‌های تلویزیونی در معتبرترین آوردگاه جهانی فوتسال درخشید.

این بازیکن کوهدشتی که همان سال کاپ قهرمانی دانش‌آموزان جهان را در آنتالیا بالای سر برد بلافاصله جذب لیگ‌برتر شد و رسما کار خود را از تیم باشگاهی ماهان تندیس قم آغاز کرد و درخشید تا پله پله حضور در بهترین باشگاههای کشور و سپس تیم ملی ایران را تجربه کند.

اولادقباد که اکنون ۲۷سال سن دارد پس از مصدومیت شدید در بازی با آمریکا، روز گذشته برابر ازبکستان به میدان رفت و با وجود تایم بازی کمش به خاطر همان مصدومیت، یکی از کلیدی‌ترین نفرات زمین بود. او روز  گذشته و در لحاظاتی که تیم‌ملی به تساوی سه بر سه با ازبکستان رسیده بود در حرکتی فردی و بی‌نظیر با دریبل تقریبا تمامی بازیکنان ازبکستانی را از پیش رو برداشت و توپ را در دهانه دروازه به فرهاد توکلی داد تا ایران با پیروزی ۴ بر ۳ راهی رختکن شود.

او در نیمه‌دوم هم با یک دریبل زیبا خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد تا با یک نوک پای جالب توجه، اولین گلش را در جام‌جهانی به ثمر برساند تا پس از علیرضا وفایی با قابلیت‌های کم نظیر فنی، لقب جادوگر جدید تیم‌ملی ایران را به خود بگیرد. شاید نوع حرکات اولاد قباد و یار برداشتن‌های یک در برابر یک او علاقمندان به فوتسال را به یاد محمدرضا حیدریان بیاندازد که تبحری بسیاری در این امر داشت و حالا اولاد قباد در اولین تجربه جام‌جهانی خود نشان داده که می تواند به خوبی جای رضا حیدریان را در تیم‌ملی ایران پر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پوریا عبدالهی دوشنبه , ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

دورود بر شیر مرد بزرگ

طرفدار مسلم سه شنبه , ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

بهترین افتخار کشورم،شهرم کوهدشت لرستان وهمینطور خانواده ام مسلم اولادقباد😚خیلی خوشحالم از داشتن برادری مثل تو خان داداش جونم😍باعث افتخارمونی مسی جان😌😌😍❤

آریانا پنجشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

ماشالا پسر لک👏