کد خبر : 205494
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 22:36
-

اختصاصی Fut5al ؛

ملی‌پوشان شاکی از هتل جدید تیم‌ملی/ هتل جام‌جهانی در حد متل!

ملی‌پوشان شاکی از هتل جدید تیم‌ملی/ هتل جام‌جهانی در حد متل!

ملی‌پوشان کشورمان از هتل جدید در نظر گرفته شده فیفا در شهر کائوناس شاکی هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی فوتسال کشورمان که در شهر ویلنیوس در یک هتل بسیار خوب مستقر بودند امروز برای انجام بازی‌های یک‌چهارم نهایی راهی کاوناس شده تا در هتل جدید خود به همراه سه تیم دیگر از راه یافتگان به جمع هشت تیم اسکان یابند.

ملی‌پوشان که ظهر امروز پس از طی مسافت طولانی به کائوناس رسیده بودند با منطقه‌ای ییلاقی و سرسبز روبرو شدند که فاصله زیادی تا تیپ شهرگونه برخلاف محیط زیبا، هتلی متل گونه در آن پیش‌بینی شده بود که فاصله امکاناتی زیادی با هتل ویلنیوس داشت.

اتاق‌های بسیار کوچک، تخت‌های باریک به هم چسبیده، مشکلات اینترنت و … در اتاق‌ها به حدی بود که نه تنها تیم‌ملی ایران، بلکه صدای دیگر تیم‌های میهمان را هم درآورده بود.

خفه بودن اتاق‌ها باعث جمع شدن بازیکنان اکثر تیم‌ها در محوطه‌ها و لابی شده بود و بعضا اعتراضاتی نیز از سوی مسئولان تیم‌ها به نماینده فیفا صورت گرفت.

فاصله زیاد هتل تا سالن برگزاری مسابقه ایران و قزاقستان هم از دیگر مشکلات محل اسکان جدید تیم‌ملی است که ملی‌پوشان کشورمان باید با آن و اسکان در این هتل کنار بیایند؛ هتلی که منهای ویوی آن در حد متل به نظر می‌رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰

جا داره یه دست مریزاد به مسئولان فوتبالمون بگیم که لیتوانی در حد تهران که هیچ در حد اسلامشهره اما با این امکانات و سالن‌های خالی از تماشاگر میزبان جام جهانی میشه
ما هیچ ما نگاه