کد خبر : 205533
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 11:01
-

جاوید:از اتفاقات بازی با ازبکستان درس گرفتیم/ با اشتباهات کمتر به نیمه نهایی صعود می کنیم

جاوید:از اتفاقات بازی با ازبکستان درس گرفتیم/ با اشتباهات کمتر به نیمه نهایی صعود می کنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با کمتر کردن اشتباهات در مصاف با قزاقستان، می توانیم به نیمه نهایی جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: بازی خیلی جذاب و تماشاگر پسندی بود. از قبل هم مشخص بود که بازی سختی مقابل ازبکستان داریم.این تیم از مدت ها قبل خوب آماده سازی کرده بود و جلوی ایران هم نشان داد که هم به لحاظ تاکتیکی و هم اعتماد به نفس پیشرفت کرده و به نظرم در آسیا حرفه های زیادی برای گفتن دارند.

وی ادامه داد:  در این بازی نشان دادیم که در بحث حمله تیم توانایی هستیم اما گل های زیادی هم خوردیم.اگر زمانی که با دو سه گل جلو بودیم مدیریت می کردیم برد راحت تری کسب می کردیم.در کل اتفاقات این بازی برای ما درس بزرگی شد.

جاوید خاطرنشان کرد: اینکه در نهایت بازی را بردیم جای خوشحالی است. تمام بازی های جام جهانی سخت است و خدا را شکرکه بردیم. تیم های بزرگ هم نتوانستند با اختلاف ببرند و تیم ها نزدیک به هم هستند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: جدا از اینکه نکات مثبتی داشتیم نکات منفی را تیم را باید برای بازی با قزاقستان بهبود ببخشیم. قزاقستان تیم با کیفیت تری هست و باید اشتباهات کمتری داشته باشیم تا به جمع چهار تیم برویم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.