کد خبر : 205542
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 11:11
-

کادر فنی به دلیل استرس بالایی که دارد به درستی تصمیم نمی‌گیرد

شمس:بازی های تیم ملی هیچ فوتسال دوستی را راضی نکرده است / تکرار اشتباهات و استرس بازیکنان نشان دهنده این است که در اردو اتفاقاتی در حال رخ دادن است/با خوردن گل های پیاپی باید صمیمی تعویض می شد

شمس:بازی های تیم ملی هیچ فوتسال دوستی را راضی نکرده است / تکرار اشتباهات و  استرس بازیکنان نشان دهنده این است که در اردو اتفاقاتی در حال رخ دادن است/با خوردن گل های پیاپی باید صمیمی تعویض می شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال  عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱ را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال  عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱ را مورد بررسی قرار داد.

حسین شمس در ابتدا با بیان این که چهار بازی تیم ایران در جام هیچ فوتسال دوستی را راضی نکرده است، اظهار کرد: از بازی نخست با تیم صربستان تا بازی روز گذشته مسائلی به وجود آمد که ما را نگران و ناراحت کرد.

به عقیده وی شیوه بازی، تکرار اشتباهات و میزان استرس بازیکنان نشان دهنده این است که در اردو اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به تغییرات ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: نرسیدن به ترکیب درست و تغییر مکرر آرایش بازیکنان گرچه موجب سرگردانی آنالیزورهای حریف شده است اما ضرر زیادی برای ما داشته است. از این رو بهتر کادرفنی با مشورت ترکیب اولیه را تعیین و به دنبال آن آرایش دوم و سوم را تعیین کند.

شمس تاکید کرد: متاسفانه کادر فنی به دلیل استرس بالایی که دارد به درستی تصمیم نمی‌گیرد. به عنوان مثال پس از آن که علیرضا صمیمی عملکرد خوبی نداشت و تیم ملی پی در پی گل خورد، این بازیکن را تعویض نکرد.

وی درباره ضعف بخش دفاعی تیم ملی گفت: از نظر من سختگیری در دفاع به هیچ وقت وجود ندارد و عملکرد رقیب در این قسمت بسیار ساده گرفته می‌شود و چون تعداد گل‌های ایران زیاد است، بازیکنان فاز دفاعی تصور می‌کند که حریف به آنها نمی‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

آقای شمس درست میفرمایند ،برای بنده نیز بسیار عجیب بود که دربازی با آرژانتین چندبار دروازه بان ها تعویض شدند ولی دراین بازی بااین عملکرد ضعیف و دور از انتظار دروازه بان ،آقای صمیمی تعویض نشد ؟!

فرهاد یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

چرا صمیمی رو تعویض کنه؟
خود ناظم گفت صمیمی پسرمه.‌..
خدایی گل‌های خیلی بهتر از صمیمی داریم، بحث ملی هست نه شخصی!!!!

ایرج شیرعلی یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

علتش اینه که آدم‌های کوچیک مثل تو زیاد توی فوتسال وجود داره که در آستانه بازی حساس چون خودتون نیستید فقط حرف مفت میزنید.تو، نظری شمسایی که معلومه مشکلتون چیه.

حسین یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

اقای شمس ایده ال ترین تیم شما همان تیم سال ۲۰۰۸ بود که نتوانست به نیمه نهایی برسد خیلی ایراد نگیرید