کد خبر : 205546
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1400 - 11:15
-

عملکرد بازیکنان پریشانی و استرس را نشان می‌دهد

نظری: سطح کیفی بازیکنان در هر بازی نسبت به قبل کاهش یافت / کادرفنی برای تغییر آرایش تیم و تعویض، از بازیکنان هم نظرخواهی می‌کنند!

نظری: سطح کیفی بازیکنان در هر بازی نسبت به قبل کاهش یافت / کادرفنی برای تغییر آرایش تیم و تعویض، از بازیکنان هم نظرخواهی می‌کنند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری دروازه بان اسبق تیم ‌ملی فوتسال با بیان این که سطح بازی تیم ملی در حد انتظار نبود، اظهار کرد: توقع مردم از فوتسال بسیار بیش از این بوده است چرا که فوتسال ایران همواره جز سه تیم برتر دنیا بوده است و در این دور هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری دروازه بان اسبق تیم ‌ملی فوتسال با بیان این که سطح بازی تیم ملی در حد انتظار نبود، اظهار کرد: توقع مردم از فوتسال بسیار بیش از این بوده است چرا که فوتسال ایران همواره جز سه تیم برتر دنیا بوده است و در این دور هم برای قرار گرفتن بر روی سکوی قهرمانی برنامه ریزی کرده بودند.

وی افزود: متاسفانه به جای آن که با گذشت زمان و ادامه روند بازی‌ها، بازیکنان با شرایط حاکم بر مسابقه آشناتر شوند و کیفیت بازی آنها افزایش یابد، سطح کیفی عملکرد بازیکنان در هر بازی نسبت به قبل کاهش یافت.

از نظر دروازه بان اسبق تیم ‌ملی فوتسال، دلیل اصلی کاهش کیفیت بازی تیم ملی استرس است. درواقع کادرفنی موظف است آرامش و اطمینان خاطر را به تیم منتقل کند اما عملکرد بازیکنان پریشانی و استرس را نشان می‌دهد.

نظری با تاکید بر این که بازیکنان تیم ملی فوتسال بهترین‌ها در جهان هستند، از کادر فنی و مربیان تیم درخواست کرد آرامش از دست رفته بازیکنان را به آنها برگرداند .

بهترین دروازه بان سال ۲۰۰۹ فوتسال جهان در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی براین که آیا تغییرات پی درپی ترکیب تیم ملی موجب چالش بازیکنان نمی‌شود، توضیح داد: مطمئنا تغییرات زیاد آسیب زا خواهد بود و موضوع دیگری که خوشایند نیست این است که کادرفنی برای تغییر آرایش تیم و تعویض، از بازیکنان هم نظرخواهی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین یکشنبه , ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

خوبه کلا در ۹ دوره جام جهانی همش اوت می شدید و فقط یکبار سال ۹۲ تیم چهارم شد و دوره قبل سوم شدیم حالا هی ایراد بگیرید ان هم از تیمی که هیچ بازی تدارکاتی درست حسابی در دو سال گذاشته نداشته است ساختمانش رو فروختند و رییس هم ندارد!!!!