کد خبر : 205647
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1400 - 11:39
-

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی

ستارگان پارسی به دنبال دومین نیمه نهایی پیاپی جهانی

ستارگان پارسی به دنبال دومین نیمه نهایی پیاپی جهانی

امروز روز تاریخی برای فوتسال ملی ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران امروز دوشنبه _ ۵ مهر ماه _ از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال رو در روی قزاقستان قرار می‌گیرد. تیمی که موفق شود در این بازی پیروز از زمین بیرون بیاید در مرحله بعدی مقابل برنده دیدار پرتغال و اسپانیا به میدان خواهد رفت.

تیم ملی فوتسال ایران با دو پیروزی و یک شکست از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال به عنوان تیم دوم صعود کرد و مقابل ازبکستان قرار گرفت که در یک رقابتی حساس و نزدیک با نتیجه ۹ بر ۸ موفق شد این تیم را شکست داد.

تیم ملی فوتسال قزاقستان در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتسال با شکست دادن لیتوانی و کاستاریکا و تساوی مقابل ونزوئلا به عنوان تیم اول صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی رو در روی تایلند قرار گرفت که با هفت گل این تیم را از پیش رو برداشت.

تیم ملی فوتسال ایران و قزاقستان تا کنون شش بار به مصاف هم رفتند که پنج برد و یک تساوی برای تیم ملی ایران به همراه داشته است. تیم ملی فوتسال می تواند برای دومین بار پیاپی به نیمه نهایی جام جهانی برسد، این در حالی است که قزاق ها به دنبال اولین حضور خود در نیمه نهایی جام جهانی فوتسال هستند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.