کد خبر : 205992
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 14:48
-

اردلان: برای رفتن روی سکو تلاش می کنیم / تیم بسیار خوبمان با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته است

اردلان: برای رفتن روی سکو تلاش می کنیم / تیم بسیار خوبمان با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته است

 نیلوفر اردلان مربی با سابقه فوتسال و فوتبال کشور هدایت تیم پیکان را در مسابقات فصل جدید بر عهده خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان مربی با سابقه فوتسال و فوتبال کشور هدایت تیم پیکان را در مسابقات فصل جدید بر عهده خواهد داشت.

اردلان در پایان اردوی آماده سازی تیم فوتسال بانوان پیکان در بندر انزلی گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوب و مفیدی در بندر انزلی پشت سر گذاشتیم و برنامه های آماده سازی و بدنسازی تیم را بدون مصدومیت بازیکنان دنبال کردیم. برای حضور در مرحله بعدی تمرینات در تهران با حضور تمامی نفرات آماده می شویم و امیدواریم با آمادگی کامل مسابقات را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان اضافه کرد:تیم بسیار خوبی در اختیار داریم که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شکل گرفته، در واقع تعدادی از بازیکنان شاخص تیم های ملی بزرگسالان و امید در تیم ما حضور دارند که موجب می شوند با یک تیم پرانگیزه و با انرژی وارد مسابقات شویم. خوشحالیم که باشگاه پیکان در رشته فوتسال دوباره در مسابقات حضور دارد و از فوتسال بانوان حمایت می کند که در این خصوص از آقای دکتر محمدی و مجموعه گروه ایران خودرو تشکر می کنیم و می خواهیم پاسخ شایسته ای به اعتماد این مجموعه بدهیم.

نیلوفر اردلان در خصوص شانس موفقیت بانوان فوتسالیست پیکان در این فصل اظهار داشت: ما همه تلاش خودمان را می کنیم که یکی از تیم های برتر مسابقات باشیم و روی سکو قرار بگیریم. تقریبا می توان گفت در گروه سختی قرار داریم و با مدعیان اصلی روبرو می شویم اما به بچه های خودمان باور داریم که می توانند عملکرد درخشانی داشته باشند. قرار است اولین مسابقه روز ۲۴ مهر برگزار شود که امیدوارم برنامه بازی ها را به صورت منظم اجرا کنند و تاخیری نداشته باشیم. مسابقات امسال در دو گروه ۸ تیمی برگزار می شود و امیدواریم فصل آینده شاهد برگزاری سوپرلیگ حرفه ای فوتسال بانوان با بالاترین کیفیت در کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.