کد خبر : 205793
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 8:25
-

اختصاصی Fut5al ؛

تایتان و هت‌تریک پیروزی در جدال با تیم‌های طیبی در ۲۰۲۱؛ جام حذفی، لیگ‌‌برتر پرتغال و حالا جام‌جهانی

تایتان و هت‌تریک پیروزی در جدال با تیم‌های طیبی در ۲۰۲۱؛ جام حذفی، لیگ‌‌برتر پرتغال و حالا جام‌جهانی

ستاره برزیلی تیم‌ملی قزاقستان برای سومین بار متوالی در طی سال ۲۰۲۱ موفق به ناکام گذاشتن طیبی در نبردهای رودر رو شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تاینان ستاره برزیلی تیم‌ملی قزاقستان و باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال در سومین جدال رودررو در سال ۲۰۲۱ با تیم‌های حسین طیبی موفق به کسب پیروزی شد تا از این حیث در رقابت با این ستاره ایرانی پیشی بگیرد.

تاینان که در دربی فینال جام حذفی و در روزی که حسین طیبی باز هم مصدوم بود جام حذفی پرتغال را بالای سرش برده بود در فینال پلی‌آف لیگ‌برتر نیز دربی لیسبون ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود و در بازی رو در رو با بنفیکا طیبی و یارانش را از رسیدن به جام ناکام گذاشت تا جام قهرمانی لیگ را هم بالای سر ببرد.

حذف اسپورتینگ لیسبون و ناکامی این تیم در راهیابی به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مانع از یک رویارویی دیگر میان طیبی و تاینان شد اما ستاره برزیلی در قهرمانی اروپا هم جام را بالای سر خود برد.

روز گذشته سومین جدال پیاپی و رودرروی تیم‌های تاینان و طیبی، این بار در قالب تیم‌ملی بود که باز هم تاینان فاتح میدان بود. در روزی که حسین طیبی برای دومین بار به دلیل مصدومیت یک فینال را از دست می‌داد، این بازیکن برزیلی قزاقستان به اصطلاح برای تیمش کار درآورد و در پیروزی برابر تیم‌های حسین طیبی هت تریک کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.