کد خبر : 205763
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 0:54
-

شمس:‌ بهترین موقعیت فینالیست شدن از دست رفت/ میانگین سنی بازیکنان بالا بود

شمس:‌ بهترین موقعیت فینالیست شدن از دست رفت/ میانگین سنی بازیکنان بالا بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان و کادر فنی زحمت خود را کشیدند اما نمی توان کتمان کرد که ما بهترین موقعیت برای رسیدن به فینال جام جهانی را از دست دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس ، در مورد حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: در ابتدا یک خسته نباشید خدمت همه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دارم. آنها زحمت خود را کشیدند اما نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که ما بهترین موقعیت صعود به دیدار نهایی جام جهانی را از دست دادیم.

وی افزود: اگر بازی‌های تیم ملی را در این رقابت‌ها مورد ارزیابی قرار دهیم، در تمامی نیمه دوم ها گل دریافت کردیم. این نشان‌دهنده خستگی بالای بازیکنان و سن بالای آنها بود. مسلم اولادقباد در بازی با قزاقستان نشان داد که به جوانان هم می‌توان فرصت داد و با عملکرد خوبش این را ثابت کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: در این سال‌ها هرچقدر پیشکسوتان و کارشناسان فریاد زدند که میانگین سنی تیم ملی بالاست، گوش شنوایی وجود نداشت. با همین روند و میانگین سنی به تمامی تورنمنت‌ها و جام جهانی رفتیم. همه شاهد بودیم که بهترین موقعیت صعود به فینال را از دست دادیم؛ به این دلیل که همیشه عملکرد ما مقابل پرتغال خوب و ستودنی بود. می توانستیم با شکست این تیم برای اولین بار راهی فینال جام جهانی شویم.

شمس در پاسخ به سؤالی که آیا اخراج سنگ‌سفیدی از تیم ملی در این موقعیت درست بود، عنوان کرد: نمی‌توان در این مورد نظر بدهم و نمی‌دانم داستان چه بوده است. باید تیم ملی برگردد تا این موضوع مشخص شود.

وی در مورد تیم ملی قزاقستان خاطرنشان کرد: این تیم نسبت به ازبکستان خیلی ضعیف‌تر بود. آنها همیشه هشت بازیکن برزیلی داشته و امسال با سه بازیکن برزیلی و با بازیکنان جوان خود وارد این مسابقات شدند و توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. بازی با پرتغال در مرحله نیمه نهایی بیانگر عملکرد آنها خواهد بود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: امسال برای اولین بار از سال ۲۰۰۸ بود که فدراسیون از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را برای تیم ملی از لحاظ امکانات، بازی‌های تدارکاتی، پرداخت پاداش‌های به موقع و کادر پزشکی خوب در اختیار تیم ملی قرار داد. همیشه دغدغه لباس تیم ملی را داشتیم. برای اولین بار فدراسیون از برندی که برای تیم‌های ملی فوتبال استفاده کرده بود، برای این تیم ملی هم در نظر گرفت. واقعاً بهترین موقعیت فینال جام جهانی از دست ما رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.