کد خبر : 205761
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 0:52
-

عبدالله نژاد: حیف شد که حذف شدیم/ غیبت طیبی را حس کردیم/ صمیمی یکی از ستاره‌های تیم ملی بود

عبدالله نژاد: حیف شد که حذف شدیم/ غیبت طیبی را حس کردیم/ صمیمی یکی از ستاره‌های تیم ملی بود

ملی‌پوش اسبق فوتسال گفت: اطمینان دارم مردم و خانواده فوتسال انتظار بیشتری از این تیم داشتند و دوست داشتند این تیم با حضور در جمع ۴ تیم برتر به مقامی در خور توجه دست پیدا می کرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سعید عبداله نژاد، پیشکسوت فوتسال با اشاره به بازی اخیر تیم ملی فوتسال ایران برابر قزاقستان تاکید کرد: تیم ملی می توانست در این بازی به پیروزی برسد و به جمع ۴ تیم برتر صعود کند اما برخی مشکلات بازی ازبکستان در این دیدار تکرار شد تا فرصت خوبی را برای حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان از دست بدهیم.

او ادامه داد: ما بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول توانستیم با ارائه بازی خوبی با پیروزی به رختکن برویم اما اشتباهی را که بازی برابر ازبکستان مرتکب شدیم را در این بازی تکرار کردیم. در برابر ازبکستان ما در دفاع موفق نبودیم و خیلی راحت گل خوردیم. این در حالی بود که در صحنه گل دوم و گل سومی که در این بازی دریافت کردیم بازیکنان می توانستند با جایگیری بهتر مانع باز شدن دروازه شوند اما بازیکنان ما پشت به توپ بودند تا در دفع ضربات حریف موفق عمل نکنند.

او در مورد عملکرد کلی تیم ملی در این رقابت ها خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در بازی های مان در این تورنمنت اقتدار لازم را نداشتیم و در مجموع نتایج راضی کننده ای را کسب نکردیم. من اطمینان دارم مردم و خانواده فوتسال انتظار بیشتری از این تیم داشتند و دوست داشتند این تیم با حضور در جمع ۴ تیم برتر به مقامی در خور توجه دست پیدا می کرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و حذف تلخی را از این رقابت ها داشتیم.

عبداله نژاد با اشاره به شرایط فردی تیم ملی در این بازی ها به خبرنگار برنا گفت: صمیمی به عنوان دروازه بان اصلی ما یکی از بهترین های ایران در این تورنمنت محسوب می شد. در این رقابت ها فشار زیادی در تمام بازی ها روی او بود و از نظرم صمیمی توانست چهره درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. ضمن این که همه ما از جاوید وحسن زاده به عنوان بازیکنان اصلی و باتجربه فوتسال ایران انتظار بیشتری داشتیم.

او تاکید کرد: در پایان باید اشاره ای به غیبت طیبی داشته باشم. طیبی یکی از نیروهای خوب و باتجربه ما در تیم ملی بود و غیبتش در بازی های احساس شد و حضور او در این بازی ها می توانست کمک زیادی به موفقیت تیم ملی باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.