کد خبر : 205879
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 12:42
-

بازیکنان تیم و کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را کردند ا

ناصری: تیم ملی در تمامی نیمه‌های دوم از لحاظ فیزیک و بدنی بازی را از دست داد / ساختار دفاعی تیم ایران از ابتدای مسابقات ضعیف بود

ناصری: تیم ملی در تمامی نیمه‌های دوم از لحاظ فیزیک و بدنی بازی را از دست داد / ساختار دفاعی تیم ایران از ابتدای مسابقات ضعیف بود

دروازه بان سابق تیم ملی گفت: ایران در تمامی نیمه‌های دوم بازی های خود را از لحاظ فیزیک و بدنی از دست داد. این نشان دهنده میانگین سنی بازیکنان بود در طول این مسابقات در نیمه‌های اول پیروز، در نیمه‌های دوم بازنده بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رضا ناصری در مورد حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت:  شب گذشته در بازی مقابل قزاقستان عیار تیم ملی به طور کلی مشخص شد. البته همه بازیکنان تیم و کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را کردند اما خوشبختانه و یا متأسفانه تیم ملی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی  جام جهانی بازماند.

وی افزود: ساختار دفاعی تیم ایران از ابتدای مسابقات ضعیف بود و باید همه ما قبول کنیم که در خط دفاع ضعف داشتیم. در تورنمنت سنگینی مثل جام جهانی بازیکنان باید آماده هر گونه درگیری  فیزکی ، تاکتیکی باشند، اما تیم ملی ایران در تمامی نیمه‌های دوم بازی های خود را از لحاظ فیزیک و بدنی از دست داد. این نشان دهنده میانگین سنی بازیکنان بود در طول این مسابقات در نیمه‌های اول پیروز، در نیمه‌های دوم بازنده بودیم. البته نه از نظر نتیجه، از نظر صلابت  فیزیکی و جسمی بازیکنان.

دروازه بان سابق تیم ملی ادامه داد: من اگر حرفی می‌زنم از روی دلسوزی است. نه به دنبال جایگاهی در تیم ملی بوده‌ام و هستم، بلکه تنها به عنوان یک دلسوز که سال‌های سال در این رشته فعالیت داشتم حرفم را می‌زنم. در طول مسابقات ما فقط از بازیکنان باتجربه استفاده کردیم که این کار از لحاظ تاکتیکی  با سایر تیم‌ها متفاوت بود. تیم ملی باید تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌ها باشد و تیم ما در طول این مسابقات فقط از باتجربه‌های خود استفاده کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع جام جهانی ما قرعه خوبی داشتیم و به راحتی می‌توانستیم تا مرحله فینال صعود کنیم. همه چیز دست خودمان بود اما متأسفانه نشد. به نظر من فدراسیون باید کار جدیدی در فوتسال کند و پیشنهاد می‌دهم تمام رده‌های مختلف تیم ملی را چه بزرگسالان، چه امید و چه زیر ۲۰ سال را دوباره شکل دهیم. این موضوع خیلی بد است که ما از پیشکسوتان‌مان استفاده نمی‌کنیم، اما این بار فدراسیون با مشورت و یکرنگی و یکدلی از همه بزرگان فوتسال بخواهد که در توسعه این ورزش فعال باشند، اما یک فاجعه‌ای که در حال حاضر سال‌هاست در فوتسال رخ داده و بارها تکرار کرده‌ام، پایتخت تیم ندارد و این یک فاجعه بزرگ برای فوتسال ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.