کد خبر : 205756
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 0:45
-

ناظم‌الشریعه: شایستگی صعود داشتیم/ ۳ سال است بازی سنگینی نداشته‌ایم

ناظم‌الشریعه: شایستگی صعود داشتیم/ ۳ سال است بازی سنگینی نداشته‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتسال پس از حذف از جام‌جهانی گفت که شرایط تیم ملی فوتسال پیش از این مسابقات خوب نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم فوتسال پس از شکست برابر قزاقستان و حذف از جام جهانی اظهار کرد: هیچ تیمی راحت به جام جهانی نمی‌آید. بازیکنان ما خوب و زیبا بازی کردند و شایستگی صعود داشتند اما نیمه دوم ورق برگشت و خطاهایی که داور به سود ما نمی‌گرفت و همان توپ‌ها به سود حریف گل می‌شد.

وی ادامه داد: تیم حریف از چند بازیکن برزیلی و دو ملیتی استفاده کرده بود و مداوم از سیستم پاور پلی استفاده می‌کردند. در خط دفاع مشکل داشتیم اما هر بازی مشکل خود را دارد. فوتسال ما، در فاز هجومی قوی‌تر است. در دیدار با ازبسکتان هم گل‌های زیادی با تاکتیک‌های متنوعی زدیم. این نوع پرس در دیدار قزاقستان کار سختی است و مدت کوتاهی می‌شود از آن استفاده کرد.

ناظم‌الشریعه اضافه کرد: امشب و دیشب روسیه و اسپانیا هم در این مرحله حذف شدند. در این ۲ سال کاری برای تیم ملی صورت نگرفته بود و تنها یک اردو و بازی دوستانه با بلاروس صورت گرفت که آن هم مربوط به فدراسیون جدید بود. میانگین سنی تیم بالا است اما بازیکنان ما از دل لیگ می‌آیند و پتانسیل ما فعلا همین است. فوتسال بازی صحنه‌ها و لحظه‌ها است؛ ما می‌توانستیم قزاقستان را شکست دهیم اما در شرایط سخت قافیه را باختیم. ما در ۳ سال گذشته هیچ بازی سنگینی انجام ندادیم و طبیعی است که گاهی اوقات کم بیاوریم. باید در تیم‌های باشگاهی و در سطح پایه‌ای کار کنیم. این تیم، نسل طلایی فوتسال ایران است و از ۲۰۱۵ هر جامی را کسب کردند اما نیاز به پشتوانه‌سازی داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: اولادقباد تاکنون پدیده جام جهانی بوده و فیفا خیلی از این بازیکن تعریف کرده اما قبول دارم باید روی فوتسال پایه حتما کار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۵۱

شایستگی تو فقط همون دلالی تیمهای لیگ ۱ و ۲ و خرید و فروششون هست

نام سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۰۱

ناظم الشریعه دروغگو !! مگر تو نبودى که با تشکیل تیم ملى امید در دو سال گذشته توسط کمیته فنى مخالفت کردى؟؟! حالا میگى پشتوانه سازى نشده ؟!! خجالت بکش نه بازیکنان جوان را به تیم ملى راه دادى و نه اجازه تشکیل تیم امید را دادى ناظم الشریعه بزرگترین خیانت رو خود تو به فوتسال این کشور کردى حالا مدعى شدى ؟؟!!

نادر سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱:۱۲

ناظم الشریعه بهتره سکوت کنى ٣ سال هست که همه کشورها رفتى فقط دورهمى تفریح کنید چه کسى روسیه و بلاس و ازبکستان با هواپیماى اختصاصى رفت؟!!! تو از ترس باخت با هیچ کشور درجه یک بازى نکردى که دستت رو نشده حالا دارى شلوغ میکنى بهتره حرف نزنى که آب قطع هست!!!!

adnan_h.b سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۲

لعنت به کسایی که با تدابیر بیجاشون باعث و بانی این شکست شدن امیدوارم تقاص این خیانت در حق ملتو پس بدن