کد خبر : 205802
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 10:21
-

/با جام‌جهانی2021/

نیمه مربیان فرصت حضور در نیمه‌نهایی را از ایران گرفت

نیمه مربیان فرصت حضور در نیمه‌نهایی را از ایران گرفت

در نیمه مربیان بازی را باختیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران دوشنبه شب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی۲۰۲۱ لیتوانی به مصاف قزاقستان رفت و در پایان با حساب سه بر دو شکست خورد تا از دور این مسابقات حذف شود. 

اگر بخواهیم با یک نگاه کلی به این دیدار نگاه کنیم و از نظر فنی آن را تحلیل کنیم، تیم ایران در ابتدای بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند اما با شروع نیمه دوم، مربی قزاقستان نشان داد که تیمش را برای این لحظات به خوبی آماده کرده است. قزاقستان در نیمه دوم به طور کامل سوار بر بازی بود و توانست با سه گل کار شده ایران را شکست دهد و به نیمه نهایی جام جهانی صعود کند. 

قزاقستان در این دیدار نشان داد که رنکینگ جهانی و پیروزی‌های گذشته ایران برابر آن‌ها, تاثیری در نتیجه بازی‌های مهم ندارد. آن‌ها با آمادگی جسمانی بیشتر و تاکتیک پذیری بهتر توانستند نیمه مربیان را پیروز شوند و در نهایت با صعود به نیمه نهایی برای اولین بار، تاریخ سازی کنند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

عامل اصلى شکست ما ناظم الشریعه و تفکرات پوسیده اون بود که هم ترسو بود و هم دانش فوتسال نداشت که تیم رو وهبرى کنه ضعف بزرگ تیم ملى خود ناظم الشریعه و کادر ضعیف او بود