کد خبر : 205749
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 0:01
-

پایان ایران در جام‌جهانی فوتسال؛ به ترس باختیم یا داور؟!

پایان ایران در جام‌جهانی فوتسال؛ به ترس باختیم یا داور؟!

ملی‌پوشان فوتسال ایران نتوانستند برتری دو گله مقابل قزاقستان را حفظ کنند تا در عین شایستگی از جام جهانی کنار بروند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران پس از آنکه در مرحله گروهی جام جهانی دو پیروزی مقابل صربستان و آمریکا به دست آورد و برابر آرژانتین شکست خورد، در دور یک‌هشتم نهایی برابر ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه ۹ بر ۸ به برتری رسید تا امشب به مصاف قزاقستان برود و تقابل حساسی با تیمی که نیمی از نفرات و ستاره‌هایش اصالت برزیلی دارند، قرار بگیرد.

 

فوتسالیست‌های ایرانی بازی را خیلی خوب شروع کردند و دو گل هم در نیمه اول توسط مسلم اولادقباد و احمد اسماعیل‌پور به ثمر رساندند، اما در ادامه مسابقه نمایش ضعیفی ارائه کردند و عقب نشستند تا این اتفاق موجب شود قزاقستان جلو بیاید و با حملات خطرناک و پیاپی، سه گل بزند و منجر به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی شود و اجازه ندهد شاگردان ناظم‌الشریعه دومین صعود پیاپی به نیمه نهایی و تقابل با پرتغال را تجربه کنند.

اما این شکست دو دلیل عمده داشت: نکته اول اشتباه عجیب داور فرانسوی روی خطایی بود که منجر به گل دوم قزاقستان شد. نکته دوم و چشمگیرتر اما عقب بازی کردن ایران بود. این درست که قزاقستان از ستاره های برزیلی بهره می برد و تقریباً بازی را هجومی و ۵ نفره آغاز کرده بود اما ناظم‌الشریعه هم گویی فراموش کرده بود که فوتسال، فوتبال نیست که برتری دو گله را بشود تا پایان حفظ کرد. او آنقدر تیم را عقب نشانده بود که گلر حریف تقریباً روی خط نیمه حضور داشت و به راحتی با خروج از دروازه نقش یار پنجم و توپ پخش کن را برای قزاقستان ایفا می کرد.

هر چند فوتسال بازی لحظه‌هاست و شاید اگر داور آن اشتباه مضحک را مرتکب نمی‌شد تیم شایسته ایران می‌توانست در نیمه نهایی با پرتغال بازی کند اما باید بپذیریم که می شد نترسید و بعد از دو گل برتری شجاعانه تر بازی کرد و دل به اما و اگرها نسپرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰:۳۸

به ناظمالشریعه ترسو و بى سواد باختیم که تیم ملى رو داده بود دست بازیکنا و خودش فقط کت و شلوار عوض میکرد !!!! حیف این بازیکنا که دادند دست مربى ترسویی مثل ناظم الشریعه