کد خبر : 206211
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 23:03
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

پرتغال با عبور از قزاقستان راهی فینال جام‌جهانی شد/ ایضا دل ما خنک شد

پرتغال با عبور از قزاقستان راهی فینال جام‌جهانی شد/ ایضا دل ما خنک شد

تیم ملی فوتسال پرتغال با سخت‌کوشی فراوان و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال جام جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران دیدار تیم‌های ملی پرتغال و قزاقستان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی لیتوانی امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار شد که تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه اول بیشتر انجام بود تا این بازی با تساوی بدون گل وارد نیمه دوم شود.

نیمه مربیان را پرتغال بهتر آغاز کرد و موفق شد تا گل برتری را وارد دروازه قزاقستان کند. تیم ملی قزاقستان که تا اینجای جام شگفتی ساز بوده با شکست تیم ملی کشورمان بیش از پیش نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است تا آخرین ثانیه ها برای رسیدن به گل تلاش کرد و پس از آنکه نتوانست با سیستم پاورپلی توسط هیگیتا راهی به گل پیدا کند در واپسین ثانیه‌ها با تعویض نفرات در این بازی شیوه بازی و با به میدان آمدن بازیکن جایگزین برای گلر خود به گل تساوی رسید تا بازی به وقت‌های اضافه برود.
در وقت‌های اضافه این بازی قزاقستان توسط دوگلاس بر روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم به گل برتری خود رسید تا پرتغال تا واپسین ثانیه ها تلاش خود را برای رسیدن به گل تساوی انجام دهد.
این تلاش پرتغال سختکوش نافرجام نبود و این تیم در دو دقیقه مانده به پایان بازی در وقت‌های اضافه به تساوی را وارد دروازه هیگیتا کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.
در این ضربات حساس خواص پرتغال بسیار بهتر ظاهر شد و علیرغم درخشش هیگیتا موفق شد بازی را برده و راهی فینال جام‌جهانی شود.
گفتنی است با شکست تیم ملی قزاقستان و حذف ناباورانه ایران مقابل تیم قزاق، ایضا دل هواداران و فوتسالی‌های ایران نیز از این نتیجه خنک شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید پنجشنبه , ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

خوب خدا رو شکر این تیم برزیلستان یا به غلط مصطلح به “قزاقستان” باخت و روش کم شد. اینا چون ما رو روی بی انگیزگی و عقب نشینی بی مورد در بازی قبل برده بودند فکر کردند واقعا کاره ای هستند اما دم پرتغال گرم که انتقام ما رو گرفت و به این تیم برزیلستان نشون داد تا همینجاش هم قاچاقی اومدند و اصلا جایگاهی بین ۸ تیم دنیا هم ندارند چه برسه به ۴ تیم برتر دنیا!

سجاد جمعه , ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

هیچکدوم بازی شون در حد ایران نبود. فقط حیف از ایران که با یه گل دیرهنگام از قزاقستان حذف شد.