کد خبر : 206177
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 0:06
-

/با جام‌جهانی ۲۰۲۱/

مقایسه عملکرد گلر ایران و قزاقستان

مقایسه عملکرد گلر ایران و قزاقستان

عملکرد علیرضا صمیمی و هیگیتا مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی با توجه به دفاع تیم‌ملی ایران توپ‌های زیادی به سمت دروازه‌اش آمد. او در این بازی ۱۷سیو داشت که نشان دهنده عملکرد خوبش بود، صمیمی در این دیدار خروج‌های خوبی داشت و غیر از گل اول در تمامی مصاف تک به تک برنده بود.
صمیمی در این دیدار در ضربات ایستگاهی تیم قزاقستان بهترین چینش دفاعی را داشت و در گل دوم سهل‌انگاری بازیکن تیم باعث دریافت گل دوم تیم‌ملی ایران شد.
شاید اگر تیم‌ملی ایران صمیمی را نداشت برای صعود به مشکل جدی مواجه می‌شد چراکه علیرضا صمیمی در دیدار با صربستان ۲۰سیو داشت ضمن این که عملکرد باقرمحمدی و سپهر محمدی در این دوره جام‌جهانی، قابل توجه و مثبت بود.

هیگوئتا گلر برزیلی‌الاصل تیم‌ملی قزاقستان
ستاره بی‌چون و چرا این تیم است. وی در تمامی لحظات بازی تاثیرگذار است و نقش رهبری و کاپیتانی در این تیم به خوبی ایفا می‌کند.
هیگوئتا در این دیدار ۱۲سیو داشت و اگر سیوهای او هنگام دو بر صفر عقب بودن مقابل ایران نبود شاید یک نتیجه دیگری برای این تیم رخ می‌داد.
تیم‌ملی ایران در ثانیه پایانی صاحب موقعیت خطرناکی شد اماهیگوئتا گلر با تجربه و با تمرکز بالا آن توپ را سیو کرد تا تیم ملی قزاقستان به عنوان پدیده همچنان کار خود را در جام‌جهانی ادامه دهد.

نقطه مثبت ویژه هیگوئتا بازی پا وی می‌باشد که همگان را حیرت زده کرده است،
اما نباید از سهم ویژه کاکا سرمربی تیم‌ملی قزاقستان گذشت، چون کاکا اختیار عمل آزاد به هیگوئتا داده است تا با تمرکز و خیال راحت بهتر بازی کند.
اینطور نیست که این گلر هر کاری دلش بخواهد انجام دهد، تمامی کارها روی تاکتیک تیمی می‌باشد و دیدیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه ایران ایجاد کردند.

در آخر امیدواریم مربیان گلر ایران نگاه ویژه ای به بازی باپا گلرها داشته باشند، تا سطح گلری ایران به سطح عالی و به روز دنیا برسد.

پویا کریم نظر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.