کد خبر : 206204
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 16:51
-

کاکااو در گفتگو با Fut5al :

کاکا با رهبری تاکتیکی و روحی عامل برتری قزاقستان شد/ ایران قطعا تیم برتر نیمه اول بود/ نتیجه نهایی عادلانه‌ای رقم خورد

کاکا با رهبری تاکتیکی و روحی عامل برتری قزاقستان شد/ ایران قطعا تیم برتر نیمه اول بود/ نتیجه نهایی عادلانه‌ای رقم خورد

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال قزاقستان که از نزدیک شاهد دیدار ایران و قزاقستان بوده در خصوص این بازی اظهارنظر کرد.

کاکااو، سرمربی سابق غیرت و تیم‌ملی قزاقستان و سرمربی فعلی تیم‌ملی فوتسال کویت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: دیشب بازی قزاقستان مقابل ایران را از نزدیک در سالن کائوناس آنالیز کردم، بازی‌ای احساسی با قابلیت تکنیکی بالای بازیکنان بود که یکی از با کیفیت ترین بازی‌های جام جهانی به نمایش درآمد.

او ادامه داد: در نیمه اول ایران با قطعیت تیم برتر میدان بود و کار تیمی عالی و سازمان یافته‌ای را ارائه داد ضمن اینکه ضربات شروع مجدد قزاقستان را که در آن بسیار باقدرت هستند را به خوبی دفاع کرد.

کاکااو که سابقه ۵سال سرمربیگری همزمان در تیم‌ملی قزاقستان و باشگاه غیرت آلماتی را داشته، در خصوص نیمه‌دوم بازی ایران و قزاقستان گفت: در این نیمه قزاقستان به صورت کامل حاکم و تیم برتر میدان بود. از دقیقه اول تا پایان بازی و همچنین از زمان نتیجه ۲-۱ قطعاً هیگیتا با خروج‌هایش در حمله برتری نفر ایجاد می‌کرد و به نوعی انسجام دفاعی ایران را به هم زد و باعث شکست ایران شد.

این مربی برزیلی تاکید کرد: بازی با گلی که قزاقستان در استراتژی شروع مجدد به دست آورد و اتفاقا مدت زیادی به خوبی توسط کاکا روی آن تمرین می‌شود، بازی مساوی را مساوی کرد. نهایتا تاینان باز هم از شروع مجدد گلزنی کرد و به نظر من نتیجه بازی در کل عادلانه بود.

کاکااو برزیلی، علت برتری قزاقستان نسبت به ایران در نیمه دوم را چنین تشریح کرد: در نیمه دوم ایران خسته و بی‌انگیزه و مغلوب نشان داد، برخلاف قزاقستان که کاکا مربی برزیلی‌اش به خوبی بازیکنان را از نظر تاکتیکی و روحی مدیریت کرد و همین شادابی دلیل برتری قزاقستان در نیمه دوم بازی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.