کد خبر : 208340
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 17:20
-

قلی زاده:ایثاری یک سال دیگر با فردوس قرارداد دارد / سینایی با تکرار درخشش برابر ما دروازه بان اول تیم ملی می شود/بازی با راگا ۶ امتیازی خواهد بود

قلی زاده:ایثاری  یک سال دیگر با فردوس قرارداد دارد / سینایی با تکرار درخشش برابر ما دروازه بان اول تیم ملی می شود/بازی با راگا ۶ امتیازی خواهد بود

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با راگای تهران در هفته هشتم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رسول قلی زاده، مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم  درباره این که روح الله ایثاری از چه زمانی به این تیم اضافه می‌شود، اظهار داشت: ایثاری هنوز در تاجیکستان حضور دارد و به محض بازگشت به ایران به قم خواهد آمد تا در صورت توافق در تیم ما بازی کند. حتی ما روز گذشته برای گرفتن کارت بازی او اقدام کردیم که فکر می‌کنم تا فردا کارت بازی او صادر خواهد شد. روح الله ایثاری بازیکن با اخلاقی است. غیرت او در تیم فردوس قم کاملا مثال زدنی است. او ۷ سال است که در فوتسال قم بازی می‌کند. زمانی که ما در لیگ ۲ حضور داشتیم، ایثاری با ما بود. بعد از آن هم در لیگ دسته اول و لیگ برتر همراه تیم ما حضور داشت.

مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم ادامه داد: این بازیکن هر ساله از تیم‌های باشگاهی پیشنهاد بازی دریافت کرده؛ اما به خاطر علاقه‌ای که به تیم فردوس قم دارد همیشه در تیم ما حضور داشته است. ایثاری با ما یک سال دیگر قرارداد دارد و به هیچ عنوان راضی به جدا شدن این بازیکن نیستیم.

قلی زاده درباره این که آیا رضا زرخانلی می‌تواند فردوس قم را در لیگ برتر حفظ کند یا خیر، بیان کرد: ۱۰۰ درصد! زرخانلی مربی بسیار توانمندی است و ما کاملا به او اعتقاد داریم. در بازی گذشته هم تیم ما برابر چیپس کامل مشهد بازی فوق العاده‌ای انجام داد. ما می‌توانستیم نزدیک به ۸ گل به تیم چیپس کامل بزنیم، اما دروازه بان خوب این تیم بار‌ها مانع گلزنی ما شد.

مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم درباره عملکرد دروازه بان تیم چیپس کامل مشهد نیز گفت: به نظر من اگر حامد سنایی، دروازه بان تیم فوتسال چیپس کامل مشهد بتواند در همه بازی‌ها این گونه بازی کند، قطعا می‌تواند به عنوان دروازه بان اول تیم ملی لقب بگیرد. در هر صورت بازی با تیم چیپس کامل آن قدر جذاب بود که من ۳ بار فیلم این دیدار را تماشا کردم.

 

قلی زاده درباره بازی این هفته فردوس قم برابر راگای تهران در هفته هشتم لیگ برتر بیان کرد: امیدوارم بازی با راگا یک دیدار خوب و جذاب از آب در بیاید. به هر حال این بازی برای ما ۶ امتیازی خواهد بود. سرپرست تیم راگای تهران در روز‌های گذشته مصاحبه‌ای انجام داد و اعلام کرد که بازی ما برابر فردوس قم بسیار راحت است. ما اهل کری خواندن نیستیم و در زمین حرفمان را می‌زنیم. با وجود بازیکنان جوانی که در تیممان حضور دارند، سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. زرخانلی به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارد و امیدوارم با حضور آن‌ها بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه باید به مصاف راگای تهران برود. این دیدار به میزبانی راگا و از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر شهید آیت الله طالقانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.