کد خبر : 208699
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 20:22
-

سروری: فرش‌آرا به دنبال حضور در جمع ۵ تیم بالاست/ در گلزنی مشکل داریم

سروری: فرش‌آرا به دنبال حضور در جمع ۵ تیم بالاست/ در گلزنی مشکل داریم

کاپیتان فرش‌آرا گفت: هر فصل تغییرات زیادی داریم و بازیکنان خوبی از ما جدا می‌شوند اما ثبات و شخصیت تیمی فرش‌آرا تغییر نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید سروری در خصوص تساوی تیمش مقابل زندی‌بتن کلاردشت در چارچوب هفته هشتم لیگ‌برتر فوتسال اظهار کرد: دیدار با زندی‌بتن یکی از بهترین بازی‌های فرش‌آرا در این فصل بود. موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم خلق کردیم. نماینده کلاردشت در تمام بازی ۲موقعیت نصفه و نیمه بیشتر نداشت که از آن استفاده کرد. فکر می‌کنم یک امتیاز در این دیدار هدیه امام رضا(ع) به تیم کلاردشت بود.

وی افزود: طی یکی ۲ ماه گذشته تاکید کرده بودم روند خوب فرش‌آرا پس از بازی‌های جام‌جهانی آغاز خواهد شد. این اتفاق رخ داده و پس از تعطیلات لیگ شرایط بازی‌هایمان نسبت به چند هفته ابتدایی لیگ فرق کرده است.

کاپیتان فرش‌آرا خاطرنشان کرد: تساوی مقابل زندی‌بتن از باخت برای ما بدتر بود. باید سه امتیاز این بازی را کسب می‌کردیم. زندی بتن یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است و مهره‌ها و امکانات خوبی دارد و به لحاظ سخت‌افزاری جزو چهار باشگاه نخست لیگ برتر محسوب می‌شود. در این بازی دو یا سه بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم.

سروری تصریح کرد: موقعیت‌های خوبی خلق می‌کنیم اما در ضربات پایانی دقت لازم را نداریم. فرش‌آرا در این فصل مشکل گل‌زنی دارد. نسبت به پنج تیم بالانشین جدول حداقل ۱۰ گل کمتر به ثمر رسانده‌ایم اما بر خلاف فاز هجومی عملکرد خوبی در دفاع تیمی داریم.

وی گفت: امیدوارم مشکل گل‌زنی فرش‌آرا به زودی حل شود. تا نیم‌فصل نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. اگر بازیکنی هم جذب شود، در نیم‌فصل به تیم اضافه خواهد شد. فرش‌آرا هر سال تغییرات زیادی دارد اما ثبات و شخصیت تیمی فرش‌آرا تغییر نمی‌کند. هر بازیکن جدیدی هم که به فرش‌آرا اضافه می‌شود، خیلی سریع جایگاه خود را در این تیم پیدا می‌کند. فرش‌آرا نسبت به ابتدای فصل هماهنگی بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر مشکلی در حوزه هماهنگی تیمی نداریم.

کاپیتان فرش‌آرا در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه عنوان کرد: سن‌ایچ از تیم‌های جوان و خوب لیگ محسوب می‌شود. سن‌ایچ و فرش‌آرا تقریبا در یک جایگاه قرار دارند و هر سال با یکدیگر رقابت دارند. پیش‌بینی‌ام یک بازی جذاب از سوی هر ۲ تیم است اما بازی در زمین ساوه به دلیل وضعیت سالن سخت است.

سروری یادآور شد: محسن حسن‌زاده یکی از مربیان با شخصیت و فنی لیگ برتر است اما ما از نام و شخصیت فرش‌آرا برای کسب رتبه‌های بالاتر دفاع خواهیم‌کرد. فرش‌آرا امسال برای جایگاه اول تا پنجم تلاش می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.