کد خبر : 208747
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 10:55
-

دروازه بان سابق تیم ملی جوانان به لیگ برتر بر می گردد

دروازه بان سابق تیم ملی جوانان به لیگ برتر بر می گردد

 به بهانه اتمام یافتن دوره خدمت مقدس سربازی  “فرهاد ابراهیمی ” گفت و گوی با این جوان فوتسال داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  به بهانه اتمام یافتن دوره خدمت مقدس سربازی  “فرهاد ابراهیمی ” گفت و گوی با این جوان فوتسال داشتیم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که دوره خدمت مقدس سربازی چگونه گذشت گفت:خدمت مقدس سربازی برای هر ورزشکار یک چالش است که باید گذرانده شود و خوشبختانه این چالش را در تیم پاس تهران با کسب رتبه دوم لیگ ۱ کشور به پایان رساندم.در کل در این تیم تجربه های خوبی به دست آوردم.

فرهاد در پاسخ به سوال دوم که مقصد بعدی ات کدام تیم است و از چه تیم هایی پیشنهاد داشته ای پاسخ داد:پیشنهادهای خوبی از لیگ برتر داشته ام اما هنوز قطعی نشده که با کدام تیم به توافق نهایی برسم،ترجیح میدهم تا قطعی شدن قرارداد اسمی از هیچ تیمی نیاورم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که نظرت راجع به لقب “عقاب خوزستان” که مردم و هواداران به شما داده اند چیست؟ پاسخ داد:هواداران و مردم همیشه به من لطف داشته و دارند و امیدوارم لایق این همه محبتشان باشم.واقعیت این یک لقب خیلی بزرگ است که مردم به من داده اند و امیدوارم در آینده بتوانم با درخشش در سطوح ملی لطف مردم را جبران کنم.

فرهاد ابراهیمی در پایان افزود:از خانواده ، مربیان و تمامی کسانی که در این مسیر من را حمایت کرده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.