کد خبر : 208713
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 9:00
-

قانونی که هیجان فوتسال را بالا می برد

قانونی که هیجان فوتسال را بالا می برد

با تصمیم فدراسیون فوتبال، تفاضل گل در تعیین تیم قهرمان نقش ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با تصمیم فدراسیون فوتبال، تفاضل گل در تعیین تیم قهرمان نقش ندارد و در صورت مساوی شدن امتیاز دو تیم، بازی رودررو قهرمان لیگ را مشخص می کند.بنا بر اعلام دبیر کل فدراسیون فوتبال، این قانون قرار است در تمامی لیگ ها و تمامی رده ها اجرایی شود و فوتسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در لیگ برتر فوتسال این فصل رقابت حساسی بین چهار تیم سن ایچ ساوه، مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و نماینده الوند شکل گرفته که ادامه رقابت فصل گذشته این چهار تیم برای قهرمانی است و نشان می دهد در فصل کنونی نیز یکی از این چهار تیم به احتمال زیاد جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. این در حالی است که با توجه به قانون جدید فعلا شرایط برای سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان بهتر است. سن ایچ در هفته دوم بازی رودررو مقابل مس سونگون را با نتیجه یک برصفر به سود خود خاتمه داد و گیتی پسند نیز در هفته پنجم با نتیجه ۶بر۲ نماینده الوند را شکست داد تا فعلا این دو مدعی شرایط مناسب تری داشته باشند.این قانون قطعا حساسیت های تقابل دو تیم را بیشتر می کند و باید دید در ادامه لیگ برتر دوئل های این چهار تیم با هم چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

در این میان دوئل این هفته گیتی پسند با مس سونگون بسیار تعیین کننده است و چه بسا در نهایت بخشی از تعیین قهرمان نشات گرفته از نتیجه این بازی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.