کد خبر : 208742
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 10:49
-

تصمیم گیری بعد از ابقای من یا حضور مربی جدید مشخص می‌شود

ناظم‌الشریعه: هاشم‌زاده به خاطر پیشنهاد جدید از تیم‌ملی استعفاء داد/ درخواست برای مربی خارجی را در برنامه‌هایم ارائه داده‌ام

ناظم‌الشریعه: هاشم‌زاده به خاطر پیشنهاد جدید از تیم‌ملی استعفاء داد/ درخواست برای مربی خارجی را در برنامه‌هایم ارائه داده‌ام

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ روز گذشته نشستی را با اعضای کمیته فوتسال برگزار کرد و ضمن ارائه دفاعیاتش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی، برنامه‌هایش را به فدراسیون فوتبال ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران روز گذشته نشستی را با اعضای کمیته فوتسال برگزار کرد و ضمن ارائه دفاعیاتش از عملکرد تیم ملی در جام جهانی، برنامه‌هایش را به فدراسیون فوتبال ارائه داد.

در این جلسه حتی در خصوص دستیاران احتمالی ناظم الشریعه هم صحبت به میان آمد؛ دستیارانی که گفته می‌شود از سمت خود استعفا کرده‌اند ولی سرمربی تیم ملی فوتسال این موضوع را رد می‌کند.

ناظم الشریعه در این خصوص گفت: وقتی جام جهانی تمام می‌شود، تغییرات عمده‌ای در کادر فنی و بازیکنان ایجاد می‌شود. تا جایی که می دانم فقط محمد هاشم زاده آن‌هم به خاطر پیشنهاداتی که دارد از تیم ملی استعفا داده است. آقای رضا حیدریان استعفا نکرده است. او با من صحبت کرد. در مجموع تصمیم گیری بعد از ابقای من یا حضور مربی جدید مشخص می‌شود. مطمئناً یکسری تغییرات خواهیم داشت و دلایلش مشخص است.

بحث حضور مربی خارجی در تیم ملی فوتسال هم از جمله مسائلی بود که در جلسه روز گذشته به آن پرداخته شد. ناظم الشریعه در این باره تاکید کرد: درخواست برای مربی خارجی را در برنامه‌هایم ارائه داده‌ام. برنامه‌هایم را به دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ام ولی باید قبول کنیم که آیا امکانش هست یا خیر. یکسری محدودیت‌هایی وجود دارد. مربیان داخلی بسیار مربیان ارزشمندی هستند. سالهاست یکی از تیم‌های خوب دنیا هستیم که تیم ملی ما به خاطر همین مربیان داخلی در بالای رنکینگ بوده است.

پیگیری‌های خبرنگار نشان می‌دهد حضور دستیار خارجی در تیم ملی فوتسال در همان جلسه دیروز به نتیجه نرسیده و اعضا تاکید کرده‌اند که مربی خارجی در این مقطع نمی‌تواند کمکی به کادر فنی کند؛ با این حال تقویت کادر فنی با حضور مربیان ایرانی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.