کد خبر : 208779
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 17:30
-

هاشم‌زاده: امیدوارم با استعفای من موافقت کنند

هاشم‌زاده: امیدوارم با استعفای من موافقت کنند

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان به فعالیت خود در این تیم پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پایان مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی و حذف تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها، وضعیت کادر فنی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با توجه به دیدگاه مثبت کمیته فوتسال به ادامه کار محمد ناظم‌الشریعه در نشست روز گذشته (دوشنبه)، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال مجدداً به او رأی اعتماد بدهد. هرچند دستیار ناظم‌الشریعه در تیم ملی از پایان کار خود در این تیم خبر داد.

محمد هاشم‌زاده ، ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: من تا این لحظه استعفایی نکردم، اما تصمیم دارم این کار را انجام بدهم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تاکنون از یک تیم لیگ دسته اول و یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.

وی پیش‌تر برای فعالیت به‌عنوان مربی تیم ‌گیتی‌پسند، از حضور در تیم ملی کشورمان کناره‌گیری کرده بود. هاشم‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا به‌عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد یا مربی، گفت: یک پیشنهاد برای سرمربیگری و یک پیشنهاد برای مدیریت فنی دارم.

مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون مطالبات او در این تیم پرداخت شده است یا خیر، تصریح کرد: من تا پایان سال ۱۴۰۰ با فدراسیون فوتبال قرارداد دارم که امیدوارم با استعفای من موافقت کنند. در صورت توافق با این استعفا، کارهای مربوط به تسویه‌حساب هم انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۱۱

هاشم زاده پول پرست همه مردم رو مسخره خودت کردى از تیم ملى رفتى گیتى پسند پولت رو گرفتى و گند زدى به اونجا دوباره یواشکى برگشتى تیم ملى و سفرهاى خارجى رو رفتى و دلارهاى مردم رو گرفتى حالا هم ادا در میارى که با استعفا موافقت کنند بروى باشگاهى که قبل از جام جهانى باهاش قراداد بسته بودى اونجا هم پول مفت بگیرى و به ریش همه مردم و اهالى فوتسال بخندى؟!!! خاک بر سر این فوتسال که مربیان ملى اون امثال تو باشند !!!

رضا چهارشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

هاشم پولکى چیه بندازنت بیرون که برى به قرادادهایی که قبل از جام جهانى با باشگاه ها برسى؟!! ردپاى تو از جنوب تا شمال در تیم هاى فوتسال وجود داره از کرمان تا کلاردشت اتفاقا تنها کسى که باید بماند همین هاشم زاده پولکى هست که نتواند در باشگاه ها فعالیت کن و به ریش همه مربیان ایران بخندد!!!