کد خبر : 208800
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 9:01
-

اختصاصی Fut5al ؛

دروازه‌بان لژیونر زندی بتن نیامده، رفت!

دروازه‌بان لژیونر زندی بتن نیامده، رفت!

دروازه‌بان جدید تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت با عدم توافق با این تیم تازه لیگ‌برتری شده، راهی تهران شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که با توافق به عمل آمده میان مهدی مصطفایی گلر لژیونر سارا کمپانی تاجیکستان و مسئولان باشگاه زندی بتن، همه در انتظار صدور ITC برای این دروازه‌بان بودند، ناگهان دیروز خبر رسید که پس از عدم توافق چگونگی پرداخت‌ها در قرارداد میان باشگاه و مصطفایی، این بازیکن وسائل خود را جمع کرده و راهی تهران شده است.

مصطفایی با تایید این خبر به Fut5al گفت: حقیقتا تا پیش از حضورم در ایران، پس از توافق شفاهی تنها یک برگه میان ما و زندی بتن امضاء شده بود و مبلغی پول داده شده بود که جایی نروم ولیکن قرارداد رسمی نبود اما اکنون که توافق نهایی میان ما بر سر چگونگی پرداخت دستمزد حاصل نشده، با خداحافظی از دوستان به تهران برگشته‌ام و اکنون بازیکن آزاد هستم.

او افزود: آن برگه کاغذ اکنون کان لم یکن تلقی می‌شود چراکه پولی که گرفته بودم را هم به باشگاه زندی بتن بازگرداندم و برای این تیم در ادامه راه خود در لیگ‌برتر آرزوی موفقیت دارم.

این دروازه‌بان تاکید کرد: به خواست مجید رئیسی با تیم به مشهد رفتم و از اینکه برای من در بازی با فرش‌آرا کارت بازی صادر شده یا نشده اطلاعی ندارم اما این را می‌دانم که قرارداد رسمی میان من و باشگاه زندی بتن امضاء نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.