کد خبر : 209054
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 8:30
-

بیانیه باشگاه مس در خصوص داوری بازی با گیتی‌پسند(عکس)

بیانیه باشگاه مس در خصوص داوری بازی با گیتی‌پسند(عکس)

باشگاه مس سونگون اعتراض شدیدی نسبت به داوری بازی خود با گیتی‌پسند داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند موسوم به الکلاسیکوی فوتسال ایران در نیمه اول و پس از ۵ خطا شدن دو تیم یک صحنه خطای مشکوک و یک تکرار پنالتی داشت که اعضای تیم مس معتقد بودند که داور مسابقه اشتباهاتی فاحش در آن داشته که در نتیجه بازی هم تاثیرگذار بوده است.

باشگاه مس سونگون بیانیه‌ای را در همین خصوص منتشر کرده است:

“ابراهیم مهرابی افشار و همکارانش در ثانیه های پایانی نیمه اول الکلاسیکو فوتسال ایران میان مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان درحالی که مس سونگون می توانست بازی را در وقت نخست با پیروزی به رختکن برود تصمیماتی عجیب و غریب گرفتند که مسیر بازی را به هم زد.

در این زمان و درحالی که دو تیم پنج خطا داشتند، تیم داوری درحالی که بازیکن گیتی‌پسند در زمان زدن توپ تعادلش را از دست داد اعلام خطا کرد و پنالتی نقطه دوم گرفت. خطایی که تصاویر گویاست یک اشتباه فاحش بوده. این اما تنها اشتباه داور جام جهانی رفته ایران و گروهش در این صحنه نبود. او درحالی که علیرضا صمیمی در محوطه قانونی و پشت خط مجاز توپ اصغر حسن‌زاده را گرفت، دستور به تکرار توپ داد تا سرانجام حریف اصفهانی به گل برسد.

بعد از اشتباهات فاحش داوری علیه مس سونگون در بازی با کراپ ، این دومین هفته متوالی است که قهرمان ۴ دوره لیگ برتر از سوت‌های داوری متضرر می شود.

این درحالی است که در اقدامی عجیب به رغم تصویب قانون جذب بازیکنان خارجی و انجام تمام اقدامات قانونی ، سازمان لیگ برتر فوتسال کارت بازی فارینها را هم برای این بازی مهم صادر نکرده بود تا نارنجی پوشان که با آسیب دیدگی کاپیتان فخیم در جام جهانی و چند یار دیگر تیم دچار کمبود بازیکن هستند، در روز غیبت حمید احمدی در سخت ترین شرایط به مصاف رقیب بروند.

باشگاه مس سونگون با انتشار ویدئویی اعلام کرده قصد دارد در راستای صیانت از حق هواداران عزیز فوتسال آذربایجان و مردم شریف ورزقان از کلیه ظرفیت های قانونی برای برخورد با اشتباهات انجام گرفته اقدام نماید.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M. Naseri شنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

تصمیم داور کاملا صحیح بود. مدیران و مربیان باشگاه لطفا در مورد مسائل داوری اطلاعات خودشان را به روز کنند تا به این مشکلات برنخورند

نادر شنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

دو ساله دشمنی ها با مس سونگون علنی و علنی تر میشه
– سال پیش از محرومیت یک ساله علی افضل بگیرید تا محرومیت از بازی در تبریز جلو مس سونگون و….
– امسال هم که دو هفته پیش جلو کراپ الوند پنالتی الکی علیه اش اعلام شد و داور اصفهانی بیخود به حمید احمدی کارت زرد داده و از بازی جلو گیتی پسند محرومش کرد.
– حین بازی گیتی- مس سونگون هم که طبق نظرات کارشناسان چه حق هایی از این تیم ضایع شد.
– نهایتاً عدم صدور مجوز بازیکن برزیلی مس سونگون جلو گیتی پسند بود.
نمی دونم قهرمانی تو ایران چی داره که این تیم مافیایی دو سه ساله خودشو به هر دری میزنه، از هوایی کردن بازیکنها در فصل نقل و انتقالات تا …. پارسال هم که کل تیم ملی را در اختیار داشتند، نتونستند هیچ کاری بکنند