کد خبر : 209224
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:39
-

شرح حال فوتسال ایران؛ فراموش‌شدگان

شرح حال فوتسال ایران؛ فراموش‌شدگان

در حالی که قرار بود فدراسیون فوتبال تکلیف نیمکت تیم ملی فوتسال را مشخص کند، به نظر می‌رسد این موضوع به فراموشی سپرده شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عملکرد تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و قرار شد فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت این تیم تصمیم‌گیری کند. «مهرداد سراجی» رییس سابق کمیته فوتسال نیز پیش از جام جهانی از سمت خود استعفا داده بود و تکلیف این کمیته نیز قرار بود توسط رییس فدراسیون فوتبال و هیات رییسه مشخص شود.  

هر چند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال پیش از انتخاب رییس کمیته کاری غیر حرفه‌ای و نادرست است اما با این حال تعیین تکلیف برای نیمکت تیم ملی ۲ سناریو داشت. یک، ابقای «سیدمحمد ناظم‌الشریعه»، دو انتخاب یک سرمربی جدید. 

با برگزاری جلسه هفته گذشته ناظم‌الشریعه با «حسن کامرانی‌فر» دبیرکل فدراسیون فوتبال و سه رییس هیات فوتبال در خصوص تصمیم‌گیری برای تیم ملی، نتیجه به نفع سرمربی فعلی رقم خورد و تصمیم بر این بود که ناظم‌الشریعه هدایت تیم ملی را بر عهده داشته باشد اما اعلام این موضوع به بعد از جلسه «شهاب‌الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال و کامرانی‌فر موکول شد. 

قرار بود چهارشنبه هفته گذشته این موضوع اعلام شود اما به نظر می‌رسد تیم ملی فوتسال در فدراسیون مورد فراموشی قرار گرفته باشد. موضوعی که در همه فدراسیون‌ها و در تمام ادوار تکراری است و اهالی فوتسال نیز به آن عادت دارند. 

حال تیم ملی فوتسال از سوی تیم ایتالیا دعوت‌نامه برای برگزاری دیدار تدارکاتی در تاریخ ۲۸ آذرماه دارد اما هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص نیست. به طور قطع اگر مسوولان تیم ملی جوابی به ایتالیا ندهند، دیگر تیم‌های معتبر دنیای فوتسال نیز بر روی اسم تیم فوتسال ایران برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی قلم قرمز می‌کشند.       

چیزی که مشخص است، این است که رییس فدراسیون فوتبال کارهای بسیار مهم‌تری از تیم ملی فوتسال دارد و باید ببینیم چه زمانی نوبت رسیدگی به این تیم پرافتخار می‌رسد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.