کد خبر : 209227
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 13:44
-

مرتضایی:در بازی‌های حساس کمبود بازیکن در فرش‌آرا محسوس است/فرش‌آرا ظرفیت بالانشینی دارد/انگار در برخی شهرها ورود تماشاگران بلامانع است

مرتضایی:در بازی‌های حساس کمبود بازیکن در فرش‌آرا محسوس است/فرش‌آرا ظرفیت بالانشینی دارد/انگار در برخی شهرها ورود تماشاگران بلامانع است

سرمربی فرش‌آرا مشهد ضمن انتقاد از سازمان لیگ جهت بی‌عدالتی در برای موضوع ورود تماشاگران به بازی‌ها گفت: چرا فقط در بازی‌های مشهد برای ورود تماشاگران سخت‌گیری می‌شود؟ در دیدار با سن‌ایچ تقریبا ورود تماشاگران آزاد بود و فقط اعلام رسمی برای ورود هواداران نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی با اشاره به شکست تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و در نیمه نخست کاملا سوار بازی بودیم و سه گل به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم، هر چه به پایان بازی نزدیک‌تر شدیم، به دلیل کمبود بازیکن کم آورده و بازی را از دست دادیم.

وی افزود: در بازی‌های حساس کمبود بازیکن در فرش‌آرا محسوس است. اگر حریف‌مان کمی ضعیف‌تر باشد، این موضوع خیلی به چشم نمی‌آید اما در این بازی این موضوع کاملا مشهود بود. ایراداتی در من هم وجود دارد که سعی کرده‌ام آن را برطرف کنم. در برخی از بازی‌ها نیمه دوم را از دست می‌دهیم. راهکارهایی را در نظر گرفته‌ایم که از آن هنوز استفاده نکرده‌ایم. سعی خواهیم کرد در بازی‌های آتی تمرکز بیشتری داشته باشیم تا در مواقعی که از حریف خود پیش هستیم، بازی را حفظ کرده و حتی به گل‌های بعدی دست یابیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص فاصله ایجاد شده میان فرش‌آرا و تیم‌های بالانشین جدول خاطرنشان کرد: چهار شکست مقابل چهار تیم نخست جدول داشته‌ایم. اختلاف گل‌ها نیز به غیر از دیدار با گیتی‌پسند یک گل بوده است. این موضوع نشان می‌دهد فرش‌آرا ظرفیت بالانشینی دارد.

مرتضایی ادامه داد: سن‌ایچ هنوز بازی‌های دشواری در ادامه خواهد داشت. از سوی دیگر بازی‌های فرش‌آرا در ادامه لیگ ساده‌تر است و می‌توان امتیازهای بیشتری جمع کرد تا خود را به صدر جدول نزدیک کنیم. قطعا در نیم فصل دوم حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت. از دست دادن ۶ بازیکن و هماهنگ کردن بازیکن‌های جایگزین کار سختی است و حداقل یک نیم فصل زمان می‌برد.

سرمربی فرش‌آرا مشهد با بیان اینکه وقتی گل تساوی را از سن‌ایچ دریافت کردیم، متوجه تعداد بالای تماشاگران در سالن شدیم، اضافه کرد: باید در تمام کشور حضور تماشاگران در بازی‌ها یکسان باشد. فرش‌آرا یکی از تیم‌های پرهوادار لیگ است. می‌توانیم با پر کردن سالن روی حریفان فشار ایجاد کنیم اما متاسفانه در مشهد به دلیل شرایط کرونایی و عدم صدور مجوز مربوطه از این نعمت محرومیم؛ در حالی که در برخی از شهرها به نظر می رسد ورود تماشاگران بلامانع است.

مرتضایی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل چیپس کامل، دیگر تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: چیپس کامل از سه بازی اخیرش هفت امتیاز کسب کرده و نشان داده از فرم ابتدایی خود در لیگ برتر فاصله گرفته و در حال حاضر حرف‌ زیادی برای گفتن دارد. بازیکنانش با لیگ برتر هماهنگ شده و با فشار مسابقات سازگاری پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کادر فنی و حدود ۹۰ درصد تیم چیپس کامل زمانی در فرش‌آرا بازی یا مربی‌گری کرده‌اند. فرش‌آرا و چیپس کامل تقریبا یک خانواده هستند اما در این بازی رقیب یکدیگر هستیم و هر ۲ تیم برای سه امتیاز تلاش خواهند کرد. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند داشته باشیم و هواداران از بازی لذت ببرند.

سرمربی فرش‌آرا مشهد یادآور شد: اکبر کاظمی که در دیدار با سن‌ایچ مصدوم شده بود را برای این بازی در اختیار نداریم. معین افشار نیز کماکان مصدوم است. مصطفی طیبی نیز فصل را به طور کامل از دست داده اما سایر بازیکنان مشکلی برای این بازی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.