کد خبر : 209263
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 13:16
-

برگزاری دوره مربیگری بانوان سطح دو فوتسال آسیا

برگزاری دوره مربیگری بانوان سطح دو فوتسال آسیا

مراسم افتتاحیه دوره مربیگری بانوان در سطح دو فوتسال آسیا صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دوره مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در بخش بانوان صبح امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور حسین شمس، علیرضا رعدی، نیما نکیسا، مربیان تیم ملی، بازیکن تیم ملی و مربیان لیگ برتری فوتسال بانوان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین شمس خطاب به شرکت کنندگان در این دوره گفت: از شما می خواهم همواره به دنبال به روز کردن علم خود در بخش مربیگری باشید تا بتوانید با علم به روز شاگردان خود را تربیت کنید. اکنون از مرحله تکنیکی وارد مرحله تاکتیکی شده‌اید و باید با همسان کردن این دو موضوع شرایط را به گونه ای فراهم کنید که شاگردان خوبی تربیت کرده و در واقع نتایج دلخواه خود را بگیرید. 

در ادامه ، علیرضا رعدی، مدرس این دوره گفت: امیدوارم دوره خوب و مفیدی را پشت سر بگذاریم. با برگزاری کلاس آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا قصدمان این است که به علم و دانش شما شرکت کنندگان اضافه شود و با علم به روز در بحث آموزش، اقدامات خود را انجام دهید. بدانید تمرین، ممارست، یادگیری و مطالعه مداوم نکته هایی است که باعث موفقیت و رسیدن به هدف می شود. از شما میخواهم برای رسیدن به سطح های بالاتر، از مطالعه و یادگیری مداوم دست برنداشته و برای روند رو به رشد فوتسال بانوان تلاش کنید .

در پایان نیما نکیسا، رییس دپارتمان آموزش خطاب به شرکت کنندگان گفت: خوشحالم در جمع مفاخر و عزیزان مربی هستم. امیدوارم در فضای بالاتر و بهتر فعالیت داشته باشید. ارتقا سطح کیفی فوتسال و فوتبال بانوان جزء اولویت های ما است. بر همین اساس دوره های مختلف آموزشی را برگزار خواهیم کرد تا به این هدف برسیم.

وی افزود: ۱۵۰ کلاس مختلف را برگزار و نشستهای گوناگونی را با مربیان بانوان و آقایان تشکیل داده ایم تا با بررسی و آنالیز نقاط ضعف و قوت، بتوانیم در مسیر توسعه و رشد قرار بگیریم. امیدوارم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد و من به عنوان عضوی از این خانواده در کنار شما هستم تا بتوانیم در مسیر موفقیت و توسعه قرار بگیریم. همانطور که می دانید در دوره مربیگری A آسیا برای اولین بار در تاریخ فوتبال و فوتسال کشور توانستیم مجوز حضور کمک مدرس بانوان در کنار مدرس آقا را گرفتیم. بدون شک با کمک وتلاش می توانیم در مسیر توسعه قرار بگیریم.

گفتنی است، در این دوره طاهره مبرا، سمیه کاظمی، صغری دولتی زاده، شیرین دباغ نصیری، شیما کریمی، نسیم السادات مهاجرانی، معصومه رضازاده، مرضیه فتحی، فاطمه جنالی پور، محبوبه نعمتی، لیلا اسدی، فرزانه توسلی، فائزه جعفرزاده، عاطفه رحیم بخش، آمنه محمودی، نیلوفر اردلان و مهسا ایران منش حضور دارند.

گفتنی است، دوره فوق از امروز آغاز شده و تا یکم آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.