کد خبر : 209418
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1400 - 18:34
-

هفته دهم لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور؛

بردهای پرگل گیتی‌پسند، مس و کراپ/ تداوم بحران در سپاهان/ تقابل فرش‌آرا و چیپس یک نیمه دربی شد/ سن‌ایچ در زرند تاجش افتاد

بردهای پرگل گیتی‌پسند، مس و کراپ/ تداوم بحران در سپاهان/ تقابل فرش‌آرا و چیپس یک نیمه دربی شد/ سن‌ایچ در زرند تاجش افتاد

هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.

در اصفهان تیم گیتی‌پسند مقابل شهروند قعرنشین نشین به یک پیروزی آسان دست یافت و پنج بر یک مهمان خود را شکست داد. شاگردان محمد کشاورز در این بازی با نمایشی روان حریف شمالی خود را شکست داده و با توجه به شکست سن ایچ در خانه فولاد زرند به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

سن ایچ امیدوار بود با پیروزی مقابل فولادی‌ها همچنان صدرنشین باقی بماند اما اسیر بازی خوب شاگردان رضا کردی شد و در نهایت تن به شکست چهار بر سه داد.

 مس سونگون نیز در خانه راگای شهر ری به یک پیروزی پرگل رسید. شاگردان حمید بی غم در پایتخت کار سختی برای پیروزی نداشتند و راگا را با ۴ گل شکست دادند.

 کراپ الوند هم که چند هفته ای است روی نوار پیروزی قدم بر می دارد این هفته در بازی خانگی زندی بتن بحران زده را از پیش رو برداشت و به مدعیان نزدیک شد. 

سپاهان نیز در ادامه ناکامی های خود چهارمین باخت پیاپی را چشید و این بار در خانه مقاومت البرز بالای جدولی تن به شکست داد.

 بازی تیم‌های فرش آرای مشهد و چیپس کامل مشهد در دربی خراسان رضوی نیز با تساوی به پایان رسید.در دربی مشهدی‌ها که پس از چندین سال در سالن شهید بهشتی در فضایی دوستانه برگزار می‌شد، فرش‌آرا با تجربه خوب خود پس از به ثمر رساندن گل اول از روی والی زیبای عبداللهی، چشم به اشتباهات پرتعداد بازیکنان چیپس کامل دوخته بود. تیم مرتضایی در روزی که چیپس متفاوت با دو بازی قبل بشدت پر اشتباه ظاهر شد، با یک گل به خودی به گل دوم و یک اشتباه عجیب در اجرای ناقص پاورپلی چیپسی‌ها به گل سوم خود در نیمه اول رسید. 

در نیمه‌دوم این بازی، چیپس کامل با تعویض گلر خود، با عطش برای جبران نتیجه شروع کرد و در نهایت هم بر روی پاورپلی اما این بار هوشمندانه و کم نقص به گل اول خود رسید تا بازی مجددا در سالن شهید بهشتی جذاب شود و چیزی شبیه دربی به نمایش دربیاید.

فشار زیاد چیپس کامل برای گلزنی و دفاع جذاب فرش‌آرا که برای حفاظت از گل‌های زده خود جانانه دفاع می‌کرد، موقعیت‌های زیادی را برای شاگردان جنگی در حمله و حتی شاگردان مرتضایی در ضدحمله به وجود آورد اما درخشش گلر فرش‌آرا و کم دقتی چیپس در زدن ضربات آخر مانع از تغییر نتیجه سه بر یک به سود فرش‌آرا در دربی رفت شد.

در آخرین بازی این هفته نیز فردوس قم، در اهواز با نتیجه سه بر یک حفاری را از پیش رو برداشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.