کد خبر : 209473
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 0:39
-

علاسوند: نظم دادن به تیم بدون سرمربی سخت است / همه شهر باید به حفاری کمک کنند

علاسوند: نظم دادن به تیم بدون سرمربی سخت است / همه شهر باید به حفاری کمک کنند

مدیرفنی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: وقتی تیمی سرمربی نداشته باشد، نظم دادن به آن در شرایط حساس سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند پس از شکست تیم ملی حفاری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال مقابل فردوس قم، اظهارکرد: عملکرد تیم مان خیلی خوب بود و بازیکنان مان بسیار خوب بودند. مسلما وقتی تیمی سرمربی نداشته باشد، نظم دادن به آن در شرایط حساس خیلی سخت است.

وی بیان کرد: همه تلاش کردند اما در انتهای مسابقه وقتی بازی از دست تیم ما در رفت، کسی را نداشتیم که تیم را هدایت کند و متاسفانه روی نیمکت لیدر نداشتیم و این نقیصه خیلی بارز بود.

مدیرفنی تیم فوتسال ملی حفاری عنوان کرد: داوری این بازی هم اشتباهات فاحش داشت و واقعا بازی از دست ما در رفت. فکر می کنم باید به بازی بر می گشتیم اما چوب آماتور بودن مان را خوردیم. طرز فکر باید حرفه ای باشد و باید تا لحظه پایانی جنگید ولی بازیکنان ما در ۲ دقیقه پایانی قبول کردند که باختند و این نقیصه بزرگی در تیم است که باید حتما رفع شود.

وی درباره تغییرات بسیار در سال های اخیر در راس کادرفنی تیم ملی حفاری، گفت: مسلما اگر حفاری همیشه تیم خوبی بوده است به خاطر ثبات آن در کادر مربیگری اش بود و فکر می کنم در سه سال گذشته حدود شش تغییر داشته ایم و سرمربیانی با تفکرات مختلف آمده اند. اعتقاد من این است که هر سرمربی که به حفاری می آید باید فلسفه باشگاه را دنبال نکند، نه فلسفه کاری خود را و فکر می کنم این یک نقیصه بزرگ است که در باشگاه ایجاد شد و نتیجه آن این است که امروز تیم در پایین جدول قرار دارد.

علاسوند ادامه داد: با شرایطی که من از تیم و باشگاه دیدم به نظرم در خوشبینانه ترین حالت، سه تا پنج سال زمان می برد تا تیم برگردد. ضمن این که باشگاه به دلیل شرایط مالی که در چند سال گذشته است، تیم پایه خود را هم از دست داده است و باعث شده است که یک خلا برای آن به وجود بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی بعدی شما به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهید بود، گفت: نمی دانم، در حال مذاکره هستیم و باشگاه باید تصمیم بگیرد. ما یک فرصت خیلی خوب را از دست دادیم و همه در این شهر باید کمک کنند تا ملی حفاری برگردد. برگشت حفاری به شرایط خوب کار یک نفر نیست و همه باید دست به دست هم دهند. جایگاه حفاری از بدو تاسیس و حضورش در لیگ برتر، این جای جدول نبوده و حفاری با این جایگاه بیگانه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.