کد خبر : 209598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 15:59
-

موسوی : دوستان همراهی می کردند، مهرماه سرمربی تیم ملی انتخاب می شد / با بررسی رزومه ها انتخاب انجام می شود

موسوی : دوستان همراهی می کردند، مهرماه سرمربی تیم ملی انتخاب می شد / با بررسی رزومه ها انتخاب انجام می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در واکنش به تعطیلی تیم ملی فوتسال زنان و عدم انتخاب سرمربی گفت: آقای صانعی خیلی کمک کردند، من چندین بار با ایشان صحبت کردم و جلسات متعددی با ایشان داشتم و جا دارد از آقای صانعی تشکر کنم، متاسفانه برخی از دوستان همراهی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در واکنش به تعطیلی تیم ملی فوتسال زنان و عدم انتخاب سرمربی گفت: آقای صانعی خیلی کمک کردند، من چندین بار با ایشان صحبت کردم و جلسات متعددی با ایشان داشتم و جا دارد از آقای صانعی تشکر کنم، متاسفانه برخی از دوستان همراهی نکردند وگرنه در همان مهرماه تکلیف تیم ملی فوتسال و سرمربی آن مشخص می‌شود.

 

* می‌خواهم فضا را از حاشیه دور نگه دارم و سرمربی فوتسال را انتخاب کنیم

وی افزود: حاشیه‌های بسیار زیادی را در فضاهای مختلف ایجاد کردند و هنوز هم دارند به حواشی ادامه می‌دهند، بحث اختیار یک طرف است اما این‌که بخواهیم در فضایی آرام و به دور از حاشیه به کارمان بپردازیم، بحث دیگری است؛ انشالله فوتسالیست‌های ما آسیب نمی‌بینند، این وظیفه من به عنوان نایب رئیس زنان فدراسیون است که بتوانم فضا را دور از حاشیه نگه دارم، هیچکس در فضای پر از تنش به موفقیت نمی‌رسد.

 

موسوی ادامه داد: اگر ما دوست داریم فوتبال و فوتسال ما به موفقیت دست پیدا کند، اولین وظیفه همه ما این است که فضای آرام ایجاد کنیم؛ این‌که ما فضاسازی کنیم درست نیست، چراغ فوتسال روشن است و مسئله حل خواهد شد، البته نه با اسم بردن از افراد و این‌که بخواهیم جو ایجاد کنیم.

* اولویت فدراسیون فوتبال زنان بود چون …

شهره موسوی درباره نگاهی فوتبالی فدراسیون تا فوتسالی پاسخ داد: خیر، اصلا این‌چنین نیست؛ اولویت ما با توجه به زمانی که نسبت به مسابقات فوتبال داشتیم روی این بحث بود چون ما برای فوتسال زمان داشتیم. درباره انتخاب سرمربی با آقای عزیزی‌خادم صحبت کرده‌ام و جلسه‌ای را به‌زودی خواهیم داشت، چون آقای عزیزی‌خادم درگیر مسابقات فوتبال مردان بودند، انشالله در اولین فرصت رزومه‌ها آماده شده و تقدیم‌شان می‌کنیم و با همراهی دبیرکل محترم و هیات‌رئیسه و جمع‌بندی انجام شده، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان معرفی می‌شود و دل‌نگرانی فوتسالی‌ها حل خواهد شد. قول می‌دهم که بتوانیم از موفقیت‌های گذشته فوتسال دفاع کنیم.

شهره موسوی در پاسخ به این‌که کیفیت برگزاری لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال زنان چطور است، گفت: فوتسال فکر می‌کنم در دو گروه در حال برگزاری است و قرار شد به صورت حذفی پیگیری شود که متفاوت از سال قبل است و از هفت آبان بازی‌ها آغاز شد؛ لیگ فوتبال هم از ۲۲ آبان آغاز شد، چون ملی‌پوشان در لیگ برتر هم درگیر مسابقه هستند، هماهنگی خانم ایراندوست و خانم ناظمی مسئول برگزاری بازی‌ها داشتند قرار شد بازی‌ها طوری برگزار شود تا بازیکنان بتوانند هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه ملی حضور داشته باشند و تداخلی ایجاد نشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.