کد خبر : 209786
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 14:36
-

اصولی:روی کارم در کمیته بازاریابی متمرکز هستم / فدراسیون در حال گفتگو با افراد مختلف برای کمیته فوتسال و تیم ملی است

اصولی:روی کارم در کمیته بازاریابی متمرکز هستم / فدراسیون در حال گفتگو با افراد مختلف برای کمیته فوتسال و تیم ملی است

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مذاکره با افراد مختلف برای ریاست کمیته فوتسال و تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصولی از حضورش در کمیته فوتسال اظهار بی اطلاعی می کند. این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه گفته می شود ریاستش در فوتسال ۹۹ درصد قطعی شده است، تاکید کرد: خبری از این موضوع ندارم و شایعه است.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای ریاست در کمیته فوتسال به فدراسیون داده است؟ اظهار کرد: خیر. من روی کارم در کمیته بازاریابی متمرکز هستم.

اصولی درباره دلیل انتقال کمیته بازاریابی به کمیته فوتسال و حضورش در بین اهالی فوتسال هم گفت: برنامه این است که کمیته و تشکیلات فوتسال به کمپ تیم های مالی و خانه فوتسال منتقل شود. از آنجا که ساختمان سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال جمع شده بود و برای من و تیمم در کمیته بازاریابی کمبود جا بود، ما را به ساختمان کمیته فوتسال منتقل کردند. این اتفاق برای روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم می افتد و آنها هم به واحد سازمان لیگ فوتسال منتقل خواهند شد.

«چرا فدراسیون فوتبال تکلیف ریاست کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال را مشخص نمی کند؟» اصولی در پاسخ به این سئوال خاطرنشان کرد: فدراسیون در حال بررسی و گفتگو با افراد و گزینه های مختلف است. ان شاءالله درست می شود!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره اینکه آیا قرار است تیم ملی فوتسال بدون سرمربی به دیدار تدارکاتی با ایتالیا برود؟ گفت: نمی دانم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

میشه سوابق فوتسالى و ورزشى ایشون رو بنویسید ؟!! آخه اینا کى هستند میخوان بیان توى فوتسال مگه فوتسال خانه سالمندان هست هر کى جا مانده و وامانده هست میخواد بیاد فوتسال؟!!