کد خبر : 209816
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 23:08
-

کامرانی‌فر: رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فردا مشخص می‌شوند

کامرانی‌فر: رئیس کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فردا مشخص می‌شوند

دبیرکل فدراسیون فوتبال از مشخص شدن وضعیت ریاست کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال تا فردا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اخبار غیر رسمی از تصمیم گیری فدراسیون فوتبال ایران برای ریاست کمیته فوتسال و سرمربیگری تیم ملی فوتسال کشورمان حکایت دارد

گفته می‌شود احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گزینه قطعی برای ریاست در کمیته فوتسال است؛ هر چند وی در گفتگوی امروز خود این خبر را رد و از آن اظهار بی اطلاعی کرد.

همچنین با وجود اینکه اعضای کمیته فوتسال جلسه‌ای با سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کردند، هنوز وضعیت ادامه همکاری او با این تیم قطعی و مشخص نیست.

این در حالی است که تیم ملی ایران باید کمتر از یک ماه دیگر برای برگزاری دو بازی تدارکاتی با ایتالیا به این کشور سفر کند. گفته می‌شود فدراسیون فوتبال حتی طرح اعزام تیم ملی به ایتالیا بدون سرمربی و تنها با حضور دستیاران او را بررسی کرده، اما ظاهراً این طرح منتفی است.

 برای پیگیری آخرین شرایط تیم ملی و کمیته فوتسال با حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. کامرانی فر در این خصوص گفت: فردا (سه شنبه) قطعاً رئیس کمیته و سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب و مشخص می‌شوند.

وی در واکنش به احتمال معرفی اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال، تاکید کرد که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفتگوی کوتاه خود درباره اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا هم گفت: قطعاً تیم ملی با سرمربی به این کشور سفر می‌کند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.