کد خبر : 210159
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 12:34
-

اصولی:در بحث اقتصادی و تامین منابع برنامه‌های مفصل داریم/ناظم الشریعه فعلا سرمربی تیم ملی است/از چند مربی برنامه گرفته ایم/شاید یک آنالیزور خارجی بیاوریم

اصولی:در بحث اقتصادی و تامین منابع برنامه‌های مفصل داریم/ناظم الشریعه فعلا سرمربی تیم ملی است/از چند مربی برنامه گرفته ایم/شاید یک آنالیزور خارجی بیاوریم

سرپرست کمیته فوتسال گفت: برنامه‌های چند مربی را برای تیم ملی فوتسال گرفته‌ایم و به زودی در این مورد تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احسان اصولی که به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال انتخاب شده است، درباره اینکه چه برنامه‌هایی برای کمیته فوتسال دارد، گفت: مجموعه فوتسال زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است. فوتسال که رشته پرطرفدار در کشورمان است و جایگاه بالایی در جهان و آسیا دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فوتسال یکی از پرافتخارترین رشته‌های ورزشی کشورمان است و به خوبی در سال‌های اخیر درخشیده است. ان شاءالله این درخشش را تکمیل کنیم و به سکوهای بالاتر برسانیم.

وی ادامه داد: از همه بزرگان، پیشکسوتان، بازیکنان، مربیان و مدرسان که در فوتسال صاحب تجربه و علاقه مند هستند درخواست می‌کنم به ما کمک کنند. دست نیاز به سمت عزیزان دراز می‌کنم. در بحث اقتصادی و تامین منابع هم برنامه‌های مفصل داریم و نیازها را تامین می‌کنیم تا این رشته زیر سایه رشته‌های دیگر نباشد.

سرپرست کمیته فوتسال در خصوص وضعیت سرمربیگری در تیم ملی فوتسال تصریح کرد: پیشنهادات در کمیته فوتسال بررسی و نهایتاً توسط رئیس فدراسیون به هیات رئیسه معرفی می‌شود. در حال گفتگو و بررسی برنامه هستیم. امیدوارم در کوتاه مدت در این موضوع به جمع بندی برسیم.

اصولی که با رادیو جوان گفتگو می‌کرد، افزود: در حال حاضر آقای ناظم الشریعه همچنان سرمربی است. برنامه‌های ایشان گرفته شده است. برنامه سایر عزیزان هم گرفته شده است و ان شاءالله به زودی درباره این موضوع تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث حضور سرمربی خارجی در تیم ملی ایران مطرح شده است، گفت: بین کارشناسان اتفاق نظر وجود دارد که می‌توانیم به ظرفیت سرمربی داخلی اتکا کنیم. برای حضور دستیار خارجی در تیم ملی هم دیدگاه‌ها متفاوت است. اگر فرد خارجی بتواند مثلاً در بحث آنالیز کمک کند، شاید گزینه‌هایی باشند که برای همکاری دعوت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

تو اگر منابع داشتى تیم شهر خودرو مشهد و فوتسال هیات خراسان رضوى رو بِه روز سیاه نمینداختى که هر روز بِه یک اسم بازى کنند و مضحکه خاص و عام بشوند !!!! بهتره هر روز دروغ هاى بزرگ نگویید تا در آینده بتوانید پاسخگو باشید و فرار نکنید!!!

ناصر چهارشنبه , ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

آقاى اصولى شما با کدام کارشناسى در حال مشورت هستید؟!! کدام کارشناس شما را در فوتسال میشناسد و شما رو قبول دارد؟!!! شما فقط دارید به افکار عمومى دروغ میگویید آینده بسیار تاریکى در انتظار فوتسال با حضور شما هست نه تخصص دارید نه تجربه فقط دنبال میز و صندلى هستید اینجا!!!!