کد خبر : 210136
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 10:51
-

داستان یک درگیری؛ از میدان تا فضای مجازی+ عکس‌ها

داستان یک درگیری؛ از میدان تا فضای مجازی+ عکس‌ها

حواشی بازی سن ایچ با کراپ پررنگ تر از متن بازی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی تیم‌های سن‌ایچ ساوه با کراپ الوند جدا از اینکه تقابل دو تیم بالای جدولی بود که برای قهرمانی می‌جنگند به واسطه حضور مربیان و بازیکنان دو تیم در تیم مقابل حساسیتی دو چندان داشت.جواد اصغری‌مقدم سرمربی کراپ سه سال در سن‌ایچ مربیگری کرد و بازیکنی مثل مسعود محمدی نیز سال گذشته در کراپ دروازه بانی کرد اما امسال اصغری‌مقدم او را نخواست و دروازه بان فصل قبل سن ایچ یعنی سینا پرکاس را به الوند برد و مسعود محمدی راهی ساوه شد.

این اتفاق شاید به حساسیت های این بازی افزود. دیداری که با اخراج علی عابدین و مهدی جاوید از کراپ و طاها نعمتیان از سن‌ایچ همراه بود در حاشیه چیزی کم و کسر نداشت. بینندگان این بازی نه تنها از تماشای یک فوتسال ناب و جذاب که تا ثانیه‌های پایانی گل داشت سیراب شدند بلکه حواشی این بازی نیز خوراک خوبی برای رسانه‌ها بود و دو تیم بارها بر سر مسائل مختلف با یکدیگر وارد مشاجره و حتی یقه به یقه شدند. در لحظاتی تنش زیادی بر جریان بازی حاکم شد که نیمکت‌های دو تیم بشدت برآشفت و کارت‌های رنگی داور بود که بازی را تحت‌الشعاع قرار می‌داد.

در این میان به طور خاص درگیری مسعود محمدی از سن ایچ با مسلم رستمی ها از کراپ پررنگ تر بود. چراکه واکنش‌های تند مسعود محمدی دروازه‌بان سابق کراپ و سنگربان ملی‌پوش کنونی سن‌ایچ به طرف نیمکت میهمان، هرگز به مذاق کراپی‌ها خوش نیامد و آنگونه که در تصویر مشخص است بازیکنان و کادر دو تیم برای جدا کردن این دو بازیکن از معرکه دعوا نهایت تلاش خود را کردند.

این درگیری اما پس از پایان بازی نیز ادامه داشت. ابتدا مسلم رستمی ها پاسخ رفتارهای محمدی را داد و به نوعی غیرمستقیم او را تهدید کرد و  کار را به بازی برگشت موکول کرد.

سپس مسعود محمدی دروازه بان سن ایچ در یک استوری اینستاگرامی دعوا را در فضای مجازی ادامه داد و مشخصا باشگاه کراپ را مخاطب مستقیم قرار داد.

 

گفته می‌شود مسعود محمدی پس از جدایی از کراپ الوند همچنان دچار اختلافاتی با این باشگاه بوده و توام شدن واکنش‌های تند او در این بازی با ذهنیت‌های باشگاه کراپ از این بازیکن، باعث این جدال شده که امید می‌رود ختم به خیر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

ملی پوشای ما یکی از یکی کوچکتر و بی شخصیتر هستن
جز سه چهار نفر

یوسفی چهارشنبه , ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

سلام خدمت همگی
مباقر محمدی به لحاظ شخصیتی دچاره اختلالات روانی ست . ایشان بارها و بارها این رفتار های زننده را انجام داده است و بین اهالی فوتسال به شدت شخصیت منفوری دارد . البته به واسطه ارتباط بیرونی با مربی کارهای تیم ملی به اردوهای تیم ملی دعوت میشود که به لحاظ شخصیتی اصلا صلاحیتش را ندارد ، ولی امان از کادر فنی بی عرضه تیم ملی