کد خبر : 210392
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 21:44
-

زرخانلی: مقابل مس سونگون با استرس بازی کردیم/ می‌توانستیم با اختلاف کمتری شکست بخوریم

زرخانلی: مقابل مس سونگون با استرس بازی کردیم/ می‌توانستیم با اختلاف کمتری شکست بخوریم

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص دیدار با مس سونگون گفت: تک موقعیت‌هایی در میان حملات تیم حریف داشتیم. شکست‌مان می‌توانست این‌قدر سنگین نباشد و با اختلاف کمتری شکست بخوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،رضا زرخانلی، سرمربی تیم فوتسال فردوس قم پس از شکست ۷ بر یک تیمش مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازی امروز، بازی متعادلی نبود و تیم مس برتری محسوسی نسبت به ما داشت.

وی افزود: فشاری که تیم حریف روی دروازه ما آورد و موقعیت‌هایی که ایجاد کرد به همراه استرسی که بچه‌های ما در ابتدای بازی داشتند، باعث این نتیجه شد. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند. تک موقعیت‌هایی هم در میان حملات تیم حریف داشتیم. شکست‌مان می‌توانست این‌قدر سنگین نباشد و با اختلاف کمتری شکست بخوریم.

زرخانلی ادامه داد: به هر حال موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و به همان یک گل بسنده کردیم. باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم و چشم به روزهای آینده داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در خصوص اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در نیمه نخست دیدار با مس سونگون گفت: اشتباهات فردی بچه‌ها به خاطر استرس حاکم بر بازی بود. این استرس را می‌شد در کنترل کردن توپ توسط بازیکنان ما دید. شاید در ۲-۳ مورد توپ از زیر پای بازیکن ما در رفت و نتوانستند پاس‌های خوبی ارسال کنند. بالاخره تیم مس، تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد. این برد را تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.