کد خبر : 210245
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 9:44
-

قهرمان نیم‌فصل در اصفهان مشخص می شود؟

قهرمان نیم‌فصل در اصفهان مشخص می شود؟

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در مهمترین دیدار تیم های اول و دوم در جدول با هم روبرو می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که در مهمترین دیدار تیم های اول و دوم در جدول با هم روبرو می شوند.
در حساس ترین بازی این هفته گیتی پسند اصفهان صدرنشین کنونی لیگ برتر میزبان سن ایچ ساوه خواهد بود. بازی های این دو تیم در فصول اخیر همواره جذاب و پرحاشیه بوده و حالا با توجه به جایگاه دو تیم در جدول احتمالا قهرمان نیم فصل از این بازی بیرون خواهد آمد. اگر گیتی‌پسند برنده باشد فاصله خود با سن‌ایچ را به چهار می رساند و کارش برای ادامه راه آسان‌تر می‌شود. پیروزی سن‌ایچ نیز شاگردان محسن حسن زاده را به صدر می رساند. این دیدار دوئل برادران حسن‌زاده است که یکی کاپیتان گیتی پسند و دیگری سرمربی سن‌ایچ ساوه است.
مس سونگون نیز که نیم نگاهی به قهرمانی نیم فصل دارد از فردوس متحول شده پذیرایی می کند. قمی ها در هفته های اخیر روند خوبی داشتند و به نظر حریفی دشوار برای شاگردان حمید بی غم خواهند بود.
مقاومت البرز دیگر تیم بالای جدول به مهمانی فرش آرای بحران زده می رود. تیم مشهدی انتظارات را برآورده نکرده و باید دید در بازی امروز شاگردان مجید مرتضایی چه روندی خواهند داشت.
در یکی از حساس ترین بازی های این هفته در پایین جدول، حفاری از شهروند پذیرایی می کند. شهروند که هفته قبل با شکست راگا اولین پیروزی خود را دشت کرد امیدوار است در خانه حفاری نیز طعم پیروزی را بچشد هر چند اهوازی ها اگر نتوانند قعرنشین را شکست دهند کارشان برای بقا دشوار خواهد شد.
کراپ الوند نیز از چیپس کامل پذیرایی می کند.کراپی ها هفته قبل به سن ایچ دردیداری جنجالی باختند و حالا در شرایطی میزبان چیپس کامل هستند که حریف در هفته های اخیر تیمی متحول شده نشان داده است.تقابل منصور مولایی مربی تیم مشهدی با تیم سابقش یعنی کراپ دیدنی خواهد بود.
فولاد زرند ایرانیان نیز از سپاهانی پذیرایی می کند که هفته قبل ۵ گل به فرش آرا زد و از بحران خارج شد. دو تیم در میانه جدول به دنبال بهبود جایگاه خود هستند و کفه ترازو در این دیدار به سمت میزبان سنگینی می کند.
راگا شهرری نیز میزبان زندی بتن است.تیم کلاردشتی در هفته های اخیر همه بازی ها را باخته تا درنهایت رضا لک جانشین مجید رئیسی شود. لک حالا مقابل تیم شهرش سرشار از انگیزه است تا با پیروزی زندی بتن را از بحران خارج کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.